
در این مقاله در رابطه با اصول تبلیغ نویسی صحبت خواهیم کرد و نکاتی که در هیچ جایی به صورت کامل به آن پرداخته نشده است را برای شما باز میکنیم, تا بتوانید با یک تبلیغ عالی حداقل فروش خود را چند برابر کنید.
اصول تبلیغ نویسی چقدر اهمیت دارد
همیشه به شما گفتهشده که اگر کاری را با اصول انجام دهید نه اشتباه میکنید ونه پشیمان خواهید شد.
در سایتها نیز یکی از مهمترین اصول, اصول تبلیغ نویسی است.
با دانستن اصول تبلیغ نویسی خواهید دانست که تبلیغات در چه مواردی میتواند شما را کمک کند و باعث فروش بیشتر و سود بیشتر کسب وکار اینترنتی شما شود.
البته نوشتن یک متن تبلیغ و قراردادن آن به بدنه محصول نمیتواند فروش دائمی شما را تضمین کند, اینکار به سیستم بازاریابی شما و استراتژی فروش شما بستگی دارد.
میخوای بدونی تبلیغ نویسی حرفهای – روشهای تبلیغ نویسی – تبلیغ نویس کیست؟ حتما اینجا کلیک کن و اطلاعات کامل رو بدست بیار.
مهمترین کارهای تبلیغ نویسی
- به مشتریان میگوید که شما چه محصولی دارید.
- میتواند برند شما را قویتر کند.
- ترغیب مشتریان برای خرید بیشتر در آینده.
- فروش دائمی شما با استفاده از تطابق متن تبلیغ و استراتژی فروش.
- شناساندن کسب وکار شما و محصولاتتان به کاربران و مشتریان بیشتر.
- هدف گرفتن دقیق مشتریان بالقوه شما.
اصول تبلیغنویسی در وب
- طراحی یک چارچوب هدف برای برنامه ریزی تبلیغاتی.
- نیاز به زمان برای نشان دادن تأثیر آن بر روی فروش سایت شما.
- محصولات شما چه کمکی به مشتریان خواهد کرد؟
- ویژگیها مهم نیستند, مزایای محصول خود را بشناسید.
- برای چه قشری از جامعه, محصول را آماده کردهاید؟
- آیا میدانید چند رقیب در کنار شما به مشتریان شما میفروشند؟
- آیا قسمتهایی از وبسایت برای گرفتن نظرات مشتریان وجود دارد؟
- آنها در چه شبکههایی بیشتر حضور دارند؟
- آیا محصول شما در دید مشتری به عنوان یک محصول حرفهای و ارزشگذاری شده است؟
- رقبای شما چه مزایایی نسبت به محصول شما دارند؟ چه شباهتها و تفاوتهایی دارند؟
- آیا محصول شما میتواند برترین حسها را برای ترغیب کاربر به خرید را در او القا کنید؟
- مهمترین کار تبلیغنویسی وسوسه کاربر با ایجاد یک پیشنهاد وسوسه انگیز است.
- داشتن ضمانت قوی و گارانتی خوب برای محصولات
حالا بهتر است درباره هرکدام از این موارد مهم اطلاعات مختصری را به شما نشان دهم.
طراحی هدف برای برنامه ریزی:
هدف از تبلیغ نویسی و نوشتن تیتر جذاب برای متن تبلیغاتی را مشخص کنید. برنامهای کوتاه مدت و بلند مدت برای آن بسازید.
هدفهای شما باید قابل اندازه گیری باشد. البته هیچ هدفی با اندازه گیری دقیق در بلند مدت شانس زیادی برای موفقیت ندارد.
برای مثال: افزایش فروش شما در سال باید به 40% برسد ولی در 3 ماهه اول باید به 15% برسد تا بتوانید کارها را سریعتر پیش ببرید.
شاید در 3 ماه به مقدار مورد نظر برسید, ولی شاید در 6 ماه آینده رقبای جدیدی وارد بازار شوند و فروش شما را دارای نوسان کنند.
زمانبر بودن تأثیر تبلیغ در فروش شما:
تبلیغات در هر کسب وکاری باید با صبر همراه باشد. بدون در نظر گرفتن زمان معین برای رسیدن به خواسته مدنظر, نمیتوانید فروش خوبی را داشته باشید حتی در تبلیغات نیز شکست خواهید خورد.
کمک کردن محصول به نیاز مشتری:
اکثر فروشندگان بعد از ساخت محصول به دنبال ویژگیهای آن برای نشان دادن به مشتریان خود هستند وسعی میکنند تا با روشهای نادرست کاربران را وادار به خرید کنند.
آنها بر اساس نیاز مشتری اقدام به تولید محصول نکردند, در حالی که باید در ابتدا نیاز مشتری را درک کرده و بعد از آن به فروش محصول بپردازند.
ویژگیها و مزایای محصولات:
البته ویژگیهای محصول بسیار مهم هستند, اما نه از دید کاربر بلکه از دید شما که فروشنده هستید.
کاربران به دنبال آن میگردند تا نیاز خود را از محصول شما بهدست آورند, نه اینکه با یکسری اعداد و ارقام که فقط در تعریف محصول کاربرد دارد, مواجهه شود.
او دوست دارد ببیند وقتی محصول در دست اوست, چقدر میتواند به او لذت دهد.
20+3 گام تبلیغ نویسی در وب
با دیدن این 15 گام تبلیغ نویسی در وب بهراحتی یک تبلیغ فوقالعاده بنویسید و از فروش باورنکردنی خود شگفتزده شوید.
چطور تبلیغ نویسی در وب را انجام دهیم؟
شما باید به نکاتی که بیان میشود عمل کنید و حاصل آن را درفروش خود ببینید.
اکثر سایتها از این گامها استفاده نمیکنند و به همین دلیل کسبوکار آنها بعد از عرضه محصول, فروش خوبی ندارد و با شکست مواجه میشوند.
آیا شما نمیخواهید که برعکس آنها از فروش بالایی سود ببرید؟
بهتر است هرچه سریعتر شمارا با 15 گام تبلیغ نویسی در وب آشنا کنم.
1. تحقیق در مورد رقیبان:
در مقالات دیگر نیز به این گام اشارهشده است, تأثیر زیاد این گام درفروش شما باورنکردنی است.
بهترین راه این است که فکر کنید محصولات رقبا محصولات شما هستند, یا قصد خرید آنها رادارید.
یک تماس با سایت رقیب, سؤال کردن از طریق فرم تماس به اما, دیدن ویژگیها و مزایا و کارهایی ازایندست باعث میشود شناخت بهتری به آنها پیدا کنید.
یکی از مهمترین کارها قبل از تولید محصول و همچنین نوشتن متن تبلیغ، بررسی رقبا است.
- شما باید بدانید که رقبای شما چه استراتژیهایی دارند ؟
- چه محصولاتی ارائه میکنند ؟
- قصد تولید چه محصولاتی را در آینده دارند؟
- تفاوتها و شباهتهای محصولات خود و رقبا را بسنجید.
2. ویژگیها و مزایا:
نکته مهم دیگر این است که محصولات ما و رقبا دارای ویژگیهایی هستند و البته دارای معایبی هم میباشند. تمام نکات را بررسی و گردآوری کنید.
مزایا و مخصوصاً ویژگیها را یادآوری کنید تا کاربران بدانند که چرا متن تبلیغ شمارا میخوانند؟ واینکه نیاز خود را از محصول شما فراموش نکنند.
بگذارید کمکتان کنم:
- شناسایی ویژگیهای محصول رقبا
- شناسایی مزایای محصول رقبا
- شناسایی معایب محصول رقبا
- شناسایی ویژگی محصول خود
- شناسایی مزایای محصول خود
- مقایسه بین ویژگیهای هردو
- شناسایی نیازهای اصلی کاربران هدف
3. طراحی یک پیشنهاد رد نشدنی:
بعد از مقایسه و بررسی بین محصولات شما و رقبا, کار بعدی ارائه یک پیشنهاد عالی و رد نشدنی که نه در محصول شما باشد و نه در محصول رقبای شما, تابتواند حس لوکس بودن کالای شمارا به کاربر نشان دهد.
این گام باید به شکل حرفهای طراحی شود و مهمتر از آن نباید خیلی راحت توسط رقبای شما کپی شود.
4. ضمانت قوی:
حس اعتماد در مشتری در اینکه بتواند کالای موردنیاز خود را از شما بخرد, با یک تضمین مطمئن و اثربخش حاصل میشود.
این موضوع به جزییات جالبی مربوط است, که بستگی به (فروشگاهی, آموزشی, خدماتی و سرویسدهی) بودن کسبوکار شما دارد. میتوانید تحقیق کنید که رقبای شما از چه ضمانتهایی استفاده میکنند.
بدون برطرف کردن ریسک مشتری شما قادر نخواهید بود که فروش بسیار بالایی را تجربه کنید. مخصوصاً اگر محصولات شما فیزیکی و خدماتی است.
5. عنوان جذاب:
حالا به مرحله خاصی رسیدیم, این گام ابتدای تبلیغ نویسی است و اگر این گام را بهدقت انجام ندهید, هیچوقت کاربر ادامه متن شمارا نمیخواند و نخواهد فهمید که اصلاً درباره چه چیزی صحبت خواهید کرد.
متن جذاب باید بدون بزرگنمایی و اغراق باشد و کاربر را از نتیجهای که بعد از خواندن این متن دریافت میکند مطلع سازد.
البته حس ترغیب برای خواندن ادامه متن را فراموش نکنید.
مهمترین کار تبلیغ نویسی نوشتن یک عنوان قدرتمند است و مهمترین کار عنوان جذاب، ترغیب کاربر به خواندن ادامه تبلیغ شماست.
شما باید عنوانهای جذابی را در شروع تبلیغ خود بنویسید.
مانند: عنوانهای احساسی-کنجکاو کننده-هشدارها-فرصتها-پیشنهادها.
6. تصاویر و گرافیک حرفهای:
این گام میتواند واقعاً فروش شمارا تحت تأثیر قرار دهد. تصاویر همیشه حس خوبی به کاربرد میدهد.
چهبهتر که از اینفوگرافیک تا و تصاویر فلت زیبا استفاده کنید و در کنار متون تبلیغ خود قرار دهید.
تبلیغ با تصویر و ویدیو شکل میگیرد. بدون تصاویر و ویدیو نمیتوانید تبلیغ زیبایی بنویسید و کاربر را قانع کنید.
تصاویر را حرفهای برگزینید و ویدیوها را با حس اشتیاق و نشاط تهیه کنید.
7. اولین پاراگراف:
حالا که کاربر با دیدن عنوان شما علاقه به خواندن متن پیداکرده است, بهتر است حس بهتر و اشتیاق بیشتری در وی برای خواندن ادامه متن تبلیغ خود قرار دهید.
اولین پاراگراف میتواند اتمامحجت شما با کاربر برای اینکه, یا جلب متن تبلیغ نوبت یا احساس کند که مطلب زیاد هم مهم نیست و صفحه را ترک کند. اهمیت این پاراگراف بهمراتب بیشتر از کل متن تبلیغ شما است.
پاراگراف اول پل و رابط بین عنوان و متن تبلیغ شما خواهد بود. در این قسمت باید به بهترین حالت کاربر را به خواندن ادامه متن تبلیغ ترغیب کنید.
در این قسمت شما باید به نتیجهای که کاربر بعد از خواندن متن تبلیغ شما به دست میآورد، اشاره کنید.
8. بدترین مشکل مخاطب:
مطمئناً برای شما هم پیشآمده که قصد خرید چیزی را داشته باشید که بتواند مشکلی که چند وقتی شمارا درگیر و عصبانی کرده است را برطرف کنید و با خیال راحت به کارهای دیگرتان برسید.
محصول شما باید این حس را و این ویژگی را داشته باشد.
گام بسیار مهمی که فقط با رعایت کردن آن و بدست آوردن آن, به تنهای میتوانید کاربران هدف را بهطرف خود بکشانید و شانس خرید را افزایش دهید.
9. چطور در تبلیغ داستان بگوییم؟
داستانها همیشه مردم را مجبور به واکنش نشان دادن در مقابل موضوع خودکردهاند.
خاصیت داستان به گونه ای هست که حس ماجراجویانه به کاربر میدهد.
کاربر را ترغیب میکند تا آخر آن را با دقت بخواند.
زیرا هیچوقت نمیشود بهصورت نگاه کردن اسکرولی به موضوع داستان پی برد.
10. چطور متخصص نشان دهیم؟
یکی از راههایی که حس اعتماد را در کاربر بیشتر میکند قرار دادن تخصصهای خود در متن تبلیغ است.
سعی کنید حس دوستی را در این مرحله با کاربر ایجاد کنید و بگویید که شما میتوانید به او کمک کنید.
مردمدوست دارند با متخصصان در ارتباط باشند, در جامعه ما این موضوع بسیار روشن است.
11. جوایز و هدایا:
گامی که بدون آن احتمال خرید را کم میکنید. وجود این گام برای حصول ضروری است.
حداقل کاری که انجام میدهد ترغیب و اشتیاق به خرید را در کاربر بیشتر میکند.
باید جوایزوهدایا دارای ارزش بالایی باشند و رابطه مستقیم با محصول موردنظر دارند.
یعنی هرچقدر ارزش محصول بیشتر باشد, باید جوایز ارزشمندتری نیز در کنار آن قرارداد.
اکثر مردم به دنبال محصولات و امکانات رایگان هستند.
اگر شما بتوانید اینکار را در کنار محصولات خود انجام دهید، افزایش فروش شما بالای 50% خواهد بود.
بهتراست درحین نوشتن متن تبلیغ نویسی ازهدایای رایگان محصولات نیز یاد کنیم.
وقتی کاربر متن را نگاه میکنند و ویدیوها را میبینند هدایا را فراموش میکنند.
حتی خود من نیز با اینکه میدانم باید آنها را در متن پیدرپی قرار دهم در هنگام نوشتن اولیه برخی اوقات فراموش میکنم.
پس بسیار مهم است که آنها را به یاد کاربر بیاوریم.
12. کاهش ریسک خرید:
گام بعد این است که وقتی کاربر وارد مرحله خرید میشود یا قصد تماس گرفتن دارد, شما میتوانید با سریع کردن و ساده کردن این فرآیند حس خوبی را در او ایجاد کنید.
بهعنوان نمونه: حذف هزینههای خرید بعد از خرید, حذف افزایش مرحلهای هزینه خرید محصول, سیستم چت آنلاین در صفحه خرید, قرار دادن صفحه تماس با ما و مانند این فرآیندها که کاربر وقتی هر قسمت از متن را مشاهده میکند, متوجه شود که در آن لحظه میتواند هر کاری را که میخواهد را انجام دهد.
13. قیمت محصول:
گامی که هم برای فروشنده که شما باشید و هم برای کاربر برای خرید بسیار تایر گذار است.
عوامل تأثیرگذار در قیمت بسیار زیاد هستند و نمیشود در اینجا به همه آنها اشاره کرد.
اما به برند بودن, شخصی و تخصصی بودن, عمومی بودن برای همه, نوع محصول ( فیزیکی, آموزشی, دانلودی و خدماتی), اندازه بازار هدف و عوامل دیگر بستگی دارد که مهمترین آنها گفته شد.
قیمتها همیشه جزء جداییناپذیر تشخیص ارزش کالا بودهاند.
میتوانید با بررسی قیمت رقبا و همچنین برآورد درآمدی مخاطب هدف اینکار را انجام دهید.
14. دعوت به اقدام:
باید در این گام به کاربر یک مهلت تعیینشده و محدود به کاربر بدهید, این گام میتواند یک دکمه دانلود کاتالوگ محصول, قسمتی از محصول, کد تخفیف ویژه, یک هدیه ویژه (بهجز جوایز همچنین پیشنهاد رد نشدنی) و موارد دیگر باشد.
این گام بستگی به کسبوکار شما میتواند کاملاً متفاوت باشد و حتی میتوانید آن را برای محصول خود قرار ندهید.
با توجه به طولانی بودن متن تبلیغ خود ، باید دعوت به اقدام را در بخشهای مختلف قرار دهید.
بهطور میانگین باید بعد از هر 700 کلمه یک call to action قرار دهید.
15. دعوت به خرید:
آخرین گام مربوط به دعوت به خرید است. در این گام نیز باید برای کاربر یک محدودیت قرار دهید.
بهعنوانمثال: اگر تا این تاریخ اقدام به خرید محصول x نکنند, دیگر نمیتوانند از خدمات,y هدیه,y تخفیف y و…استفاده کنند. در انتخاب کلمات و آفرهای این بخش دقت کافی کنید.
نکته مهم: یادتان باشد مردم از اینکه چیزی به آنها فروخته شود ناراحت میشوند, آنها دوست دارند که فقط خرید کنند. پس به آنها نفروشید بلکه به آنها برای خرید کمک کنید.
16.ارائهی پیشنهادهای دیگر:
نباید بعد از فروش مشتری را رها کنید. او تازه از شما خرید کرده است و این انگیزه را دارد تا از شما دوباره خرید کند.
با یادگیری این 15 گام تبلیغ نویسی در وب شما میتوانید گام بلندی را برای افزایش سود کسبوکار خود بردارید.
17.خدمات پس از فروش:
دقیقاً به کاربران خود بگویید که بعد از تهیه محصول چه خدماتی را دریافت میکنند.
این قسمت یکی از موثرترین روشها برای ترغیب کاربر برای استفاده از محصولات یا خدمات شما هست.
18.نوشتن متن طولانی:
درست هست که کاربر تمام متن تبلیغ را نگاه نمیکنند ولی اگر متن تبلیغ شما طولانی نباشد این حس را به کاربر میدهد که محصول از ارزش چندانی برخوردار نیست.
با مدرک خودتان را ثابت کنید:
اعتمادسازی فقط در صفحه محصول اتفاق نمیافتد اما چارهای نیست و باید تا حد امکان و بهاندازه معقول توانایی خود را به کاربر ثابت کنید.
با مدارک علمی و تحصیلاتی – نظرات مشتریان – حضور در انجمنها – سمینارها – سخنرانیها و… .
19.اشاره به وعده یا پیشنهاد بزرگ:
بسیار نکته مهمی است که شما و محصول شما یک امکان فوقالعاده داشته باشد تا کاربر نتواند براحتی از آن بگذرد.
باید دائماً به فکرآن باشد وطوری که فقط به خاطرآن وعده بزرگ محصول شمارا بخرد. با توجه به محصولتان یک وعده بزرگ ارائه دهید.
20.اطلاعات مشتریان:
شاید کاربرانی که وارد صفحه محصول شما شدهاند در همان زمان قصد خرید نداشته باشند و بخواهند در زمانهای دیگری اینکار را انجام دهند.پس باید از کاربر اطلاعاتی را دریافت کنید.
این اطلاعات میتوانند: ایمیل – نام و نام خانوادگی – شماره موبایل – وبسایت – و… باشد.
البته بهتر است در ابتدا فقط ایمیل را بگیریم؛ زیرا قصد ما گرفتن اطلاعات بیشتر در آینده است نه اذیت کردن و فراری دادن کاربر.
21.هیجان در کاربر:
کاربران امروزی حتی حاضر نیستند برای محصولاتی که نیاز آنها را برطرف میکند، وقت زیادی بگذارند و یا ویدیوی تبلیغ شما را ببینند.
اما اگرشما بتوانید درخلال تبلیغ خود حس هیجان واشتیاق را قرار دهید، کاربر نیز شانس بیشتری برای خواندن متن شما دارد.
شاید تأثیر زیادی در نگاه کاربر نداشته باشد ولی حتماً باید در متن بهکاربرده شود.
22.محرکهای خرید:
اگر شما کاربر را وادار به تحریک و هیجان نکنید او هیچ وقت از شما خرید نخواهد کرد. این بخش با بخش حس اشتیاق متفاوت است.
زیرا محرکهای خرید در تمام متن تبلیغ شما قرار دارند. از آنها در بخشهای مختلف استفاده کنید.
23.نظرات مشتریان:
با انجام اینکارحس اعتماد در مشتری و ریسک کردن از دوش او برداشته میشود.
البته نظرات مشتریان راضی نه مشتریان ناراضی ( البته باید دید که چرا آنها ناراضی هستند؟ این از خود تبلیغ نویسی مهمتر است).
نکته مهم : یادتان باشد مردم از اینکه جیزی به آنها فروخته شود ناراحت میشوند, آنها دوست دارند که فقط خرید کنند. پس به آنها نفروشید بلکه کمک برای خرید کنید.
با یادگیری این 23 گام تبلیغ نویسی در وب شما میتوانید گام بلندی را برای افزایش سود کسبوکار خود بردارید.
اصول تبلیغ نویسی در وب:
- طراحی چارچوب هدفمند برای برنامهریزی تبلیغاتی
- داشتن زمان معین برای رسیدن به فروش موردنظر
- محصولات شما چه کمکی به مشتریان میکند؟
- ویژگیها هم نیستند، مزایا مهم هستند.
- برای چه قشری از کاربران محصول میسازید؟
تابهحال شده محصولی ساخته شود که تمام نیازهای یک مشتری را برآورده کند؟ اگر درجایی این حرف را شنیدید به گوینده آن شک کنید.
هرکس بر اساس نیاز خود به یک محصول نیاز دارد. باید بدانید بر اساس کدام نیاز مشتری خود و کدام کاربر خود قصد تولید یا رونمایی محصول خود رادارید؟ این کار باعث پیشبینی دقیقتر آمارهای فروش شما در آینده خواهد شد.
- آیا میدانید چند رقیب به مشتریان شما میفروشند؟
مهمترین کار در تولید محصول، برآورده کردن حس نیاز مشتری است؛ اما کار مهم دیگر شناسایی رقبایی که توانستهاند همان نیاز مشتری را برآورده سازند.
شما با جمعآوری اطلاعات محصولات رقبا که میتواند به نیاز مشتری شما کمک کند، میتوانید گامی مهم برای پیشبرد فروش کسبوکار خود داشته باشید.
- آیا مکانی در وبسایت برای نظرات کاربران شما وجود دارد؟
هر سایتی دارای یک بخش تماس با ما است. این بخش بهتنهایی قادر به جمعآوری اطلاعات کاربران نخواهد بود.
سایت شما باید دارای بخشهای جدا وبهم پیوسته باشد تا بتواند اطلاعات و نظرات مشتیان و کاربران شمارا جمعآوری کند.
باید با ایجاد روشهایی مانند پرسش و پاسخ رایگان، جوایز جالب و مانند اینها بتوانید کاربران را برای سؤال کردن درباره نیاز خودشان ترغیب کنید.
- آنها بیشتر در چه شبکههایی تحت تأثیر قرار میگیرند؟
اکثر کاربران اینترنتی در شبکههای مجازی به سر میبرند؛ اما باید در نظر داشت که مخاطب هدف شما در کجا، به چه شکل، با چه عقیدهای، با چه نوع رفتاری در شبکههای اجتماعی حضور دارد.
در ایران تلگرام و اینستاگرام طرفداران زیادی دارد؛ اما شاید مخاطب هدف شما تحت تأثیر پست توییتر یا فیسبوک شما قرار بگیرد.
پس به این موضوع اهمیت بیشتری دهید که نیاز مخاطب هدف خود را در کجا قرار دهید، نه همه کاربران را؛ زیرا 80% فروش شما از طریق 20% مشتریان شما اتفاق میافتد.
- نگاه حرفهای و ارزشمند بودن محصول از دید کاربر:
مشتریان وقتی وارد صفحه محصول شما میشوند، بهراحتی تشخیص میدهند که آیا این محصول دارای یک برند شناختهشده است یا خیر.
شما باید کاری بکنید تا کاربران حس اعتماد را در محصول شما پیدا کنند. این حس باید دارای پیوستگیهایی باشد و از چند عمل اعتماد ساز تشکیلشده باشد. صرف گفتن گارانتی 100% نمیتواند فروش شمارا افزایش دهد.
- مزایای رقابتی رقبا و تفاوتها و شباهتهای آنها:
دوباره رقبا پای خود را وسط میکشند. محصول شما باید دارای ویژگیهایی باشد تا وقتی رقبای شما از وجود محصول شما اطلاع یافتند، نتوانند مانند آن یک محصول بسازند.
همیشه یک پیشنهاد رد نشدنی میتواند تا 60% درصد انحصاری بودن محصول شمارا تضمین کند، اما بازهم در این جنگ نابرابر محصولات باید منتظر استراتژی رقبا در مقابل خود باشید.
- ترغیب کاربر از طریق حس نیاز به محصول شما:
اکثر کاربران به محصولات خاصی علاقهمند هستند، اما چرا باز برای خرید آن تعلل میکنند؟ آمارها نشان میدهد حتی در مواقعی که تخفیف هم به آنها داده میشود، اقدام به خرید محصول موردنظر خود نمیکنند.
باید در ارائه متن تبلیغ و استراتژی فروش محصول نکاتی بیان شود تا کاربر مجبور شود در لحظات ابتدایی ورود محصول به بازار هدف اقدام به خرید کند.
اما باید در نظر داشت یکسری اصول باید در ارائه متن تبلیغ رعایت شود تا حس فریب به کاربر داده نشود.
- ارائه پیشنهاد عالی برای خرید محصول:
ارائه یک پیشنهاد عالی و رد نشدنی گزینه خوبی برای اقدام به خرید محصول موردنظر است. مهمتر از آن، پیشنهاد باید مهمترین احساسات مخاطب را در برگیرد.
ارائه این پیشنهاد حتی میتواند باعث قویتر شدن برند شما و محصول خاص شما نیز بشود که البته خیلی راحت هم نیست که بتوانید یک پیشنهاد رد نشدنی عالی بسازید.
اگر این پیشنهاد برای شما دارای هزینه باشد و برای مشتری بهرایگان تمام شود، میتواند کار برند شدن شمارا و متمایز کردن محصول شمارا انجام دهد.
- داشتن ضمانت قوی و گارانتی خوب برای محصولات:
باری فروش بیشتر به همراه یک پیشنهاد رد نشدنی باید یک تضمین و گارانتی قوی بدهید. با این کار شما ریسک خرید را به درصد بسیار پایینی کاهش دادهاید.
کاربر باید با خیال آسوده و راحت به دیدن محصولات شما و خریدن از سایت بپردازد. هیچوقت در روند فروش کاربر را تنها نگذارید. او باید بداند که شما همراه او هستید.
در این مقاله به نکات مهمی درباره اصول تبلیغ نویسی که مطمئناً میتواند درفروش و افزایش رضایت مشتریان شما کمک کند، پرداخته شد.
امیدوارم با خواندن این مقاله بتوانید گام بلندی را برای تبلیغ نویسی بردارید.
چنانچه دوست دارید مقالات بیشتری را رایگان در رابطه با تبلیغ نویسی دریافت کنید به سایت سئو شتاب سر بزنید.
bit.ly | gg.gg | tny.im | shorl.com | opizo.com |