سئو

آیا گوگل ویژگی های Core Web Vital را نادیده می گیرد؟

بررسی تاثیر Core Web Vital در رتبه بندی گوگل

سرچ کنسول بخش های زیادی دارد که شما می توانید از آن برای بهبود مشکلات سایت خود کمک بگیرید.

یک سئوکار و وبمستر خوب کسی هست که تمام بخش های سرچ کنسول گوگل را بشناسد و هر وقت مشکلی و خطایی در آن بوجود آمد ، در زمان کوتاه برای رفع آن اقدام کند.

یکی از مهم ترین بخش ها که بسیار در تجربه کاربری سایت و البته سئو موثر هست بخش Core Web Vital google هست.

امروز بحث ما در مورد این هست که گوگل آیا Core Web Vital را در اولویت قرار داده است یا نه؟

این بخش از ویژگی های خاص سرچ کنسول گوگل هست که برای خیلی از وبمستران و مدیران سایت ها بسیار مهم هست.

شاید شما فکر کنید که چرا خیلی از سایت ها که تجربه کاربری خوبی ندارند ، بازدید بالایی دارند و رتبه های بالایی را دریافت کرده اند.

همچنین برالعکی، خیلی از سایتها تجربه کاربری خوبی دارند، اما ترافیک و بازدید خوبی ندارند.

چگونه باید یک حد تعادل را در این مورد پیدا کرد.

این نشان می دهد که گوگل هنوز نتوانسته است در مورد این ویژگی خود که در سرچ کنسول قرار داده است، به یک تعادل خوب برسد.

یکی از ضعف های گوگل در سرچ انگلیسی همین مورد هست. اگر شما وارد زبان های دیگر بشوید احتمالا این مشکل بسیار بیشتر نمود پیدا می کند.

بحث تکنیکال سایت بسیار این روزها مهم هست. ساخت و طراحی تجربه کاربری خوب ، برای گوگل بسیار مهم هست.

اکثر سایتهایی که در سال جدید و در سال های پیشرو وارد عرصه کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی می شوند، باید به این موضوع اهمیت دهند.

بررسی هایی که صورت گرفته نشان می دهد ، اگر کاربر از سایت شما اطلاعات مورد نیاز خودش را چه با تجربه کاربری خوب و چه بد دریافت کند، گوگل سایت شما را دارای اعتبار می داند.

پس باید سعی کنید تا هدف اصلی از اینترنت که رفع نیاز کاربر هست را در اولویت قرار دهید.

شما باید سعی کنید که به مرور تمام مشکلات بخش Core Web Vital آن را رفع کنید.

مطمئنا رفع مشکلات این بخش تاثیر خوبی در پیشرفت سایت شما خواهد داشت.

حتی اگر سایتی با ترافیک بالا دارید ، باید به مرور این بخش را همیشه دنبال کنید و مشکلاتش را حل کنید.

یکی از مهم ترین بخش های آن، موبایل هست. سعی کنید با توجه به ترافیک بالایی که از سمت موبایل می آید ، حتما آن را در اولویت خود قرار دهید.

با توجه به اینکه ایندکس موبایل برای گوگل بسیار اهمیت دارد ، اگر مشکلی در تجربه کاربری موبایل باشد، بنا به کفته بعضی از کارشناسان سئو حتی در حالت دسکتاپ هم تاثیر خواهد داشت.

اهمیت Core Web Vital در تجربه کاربری

این یک روش آسان تر برای اولویت بندی نهادهای آنها برای به دست آوردن تجربه کاربری بهتر است.

اما وقتی صحبت از Core Web Vital می شود ، زمینه بازی یکنواخت می شود. در حال حاضر ، YouTube امتیازات ضعیفی دارد و رتبه بندی خود را از دست می دهد.

LCP آنها به دلیل وجود عناصر ضعیف موجود در صفحه بسیار بد هست و سرعت صفحه را کندتر می کند.

از آنجا که Google تجربه کاربر را اولویت بندی می کند و محتوا را بهینه می کند ، آیا حتی اگر امتیازات Core Web Vital آنها پایین باشد ، آیا آنها باید رتبه بالاتری داشته باشند؟

با یک مثال برای شما شرح خواهیم داد. اولین مثال ما این هست که بالفرض Google اولویت خود را به پلت فرم YouTube ، ارائه می دهد.

مشاغل دارای ویدیو باید آنها را در سایت و YouTube خود قرار دهند تا فرصت رتبه بندی داشته باشند.

گوگل می خواهد بدون توجه به امتیاز Core Web Vital ، آنچه را که بدنبال آن است به فرد بدهد.

در حالی که Core Web Vital ضروری است ، هدف جستجوگر هم مهم است.

مشاغل باید هنگام مقایسه Core Web Vital خود ، معیارهای صنعت خود را مورد توجه قرار دهند و بر این معیارها تمرکز کنند.

ممکن است در یک صنعت Core Web Vital خوبی وجود نداشته باشد. اما در صنعت و حوزه دیگزی این موضوع برعکس باشد.

این نشان می دهد که شما باید دید وسیع تری به این موضوع داشته باشید، تا بتوانید به یک نتیجه خوب و عاقلانه دست پیدا کنید.

در پایان ، بهینه سازی سایت برای تجربه کاربری کلید رتبه بندی در Google است.

bit.ly shorl.com cutt.ly shorturl.at v.gd tny.im

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا