سئو

سئو چیست؟ سفری جذاب از 0 تا 100

اگر تمایل به یادگیری بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فقط با تمایل به پیاده سازی و آزمایش مفاهیم برطرف شود ، از این راهنما بیشترین بهره را خواهید گرفت.

این راهنما برای توصیف تمام جنبه های اصلی سئو طراحی شده است ، از یافتن اصطلاحات و عباراتی (کلمات کلیدی) که می توانند ترافیک را برای وب سایت شما ایجاد کنند ، مرتبط ساختن سایت شما با موتورهای جستجو ، ایجاد پیوندها و بازاریابی بی نظیر سایت شما.

دنیای سئو پیچیده و همیشه در حال تغییر است ، اما شما به راحتی می توانید اصول آن را درک کنید و حتی مقدار کمی از دانش سئو می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

در بیشتر موارد ، وقتی مردم به “بهینه سازی موتور جستجو” فکر می کنند ، به “سئو Google” فکر می کنند.

به همین دلیل ما در این راهنما به بهینه سازی سایت شما برای Google خواهیم پرداخت.

موتورهای جستجو مانند کتابخانه هایی برای عصر دیجیتال هستند.

آنها به جای ذخیره نسخه های کتاب ، نسخه هایی از صفحات وب را ذخیره می کنند.

وقتی در موتور جستجو کوئری تایپ می کنید ، همه صفحات موجود در فهرست خود را جستجو می کند و سعی می کند مرتبط ترین نتایج را نشان دهد.

چیزهایی که امسال درباره سئو یاد خواهیم گرفت

از زمان پیدایش موتور جستجو، سئو یک صنعت ضروری بوده است، اما اغلب به اشتباه درک می شود.

برای اکثر مردم، این سه حرف باعث ناامیدی شدید می شود. اما برای دیگران، سئو کسب و کار آنها را نجات داد.

علاوه بر این، داشتن یک استراتژی جستجوی متمایز اغلب بین افرادی که در سرمایه گذاری های تجاری خود موفق هستند و کسانی که موفق نمی شوند جدا می کند.

بنابراین در پایان سال، بیایید نگاهی به این بیندازیم که چگونه این صنعت در طول زمان رشد کرده و تغییر کرده است، درست است؟

ظهور هوش مصنوعی (AI)

گوگل، آمازون، IBM و اپل در توسعه و استفاده از هوش مصنوعی محدود (ANI) بسیار فعال هستند.

از این هوش مصنوعی خاص می توان برای خودکارسازی کارهای تکراری مانند: جستجوی تاریخ ارسال، جزئیات محصول، تاریخچه سفارش و انجام سایر سفارشات مشتری استفاده کرد.

مصرف کننده دائماً با این نوع خاص از فناوری راحت تر می شود و اعتماد به نتایج آن افزایش یافته است.

چرا می پرسی؟ خوب، گوگل بیش از 3.5 میلیارد جستجو را در روز انجام می دهد، که 16٪ – 20٪ آنها جستجوهای منحصر به فردی هستند که قبلا توسط هیچکس جستجو نشده است.

برای مدیریت این نوع تقاضا، گوگل یادگیری ماشینی را برای کمک به ارائه نتایج بهتر و قابل اعتماد ساخته است.

صنعت همیشه در حال رشد

شهرت سئو در چند سال گذشته به دلیل کار عالی متخصصان واقعی به طور تصاعدی افزایش یافته است.

در حال حاضر، ارزش این صنعت بیش از 65 میلیارد دلار است و این به این دلیل است که شرکت های بزرگ و کوچک درک می کنند که داشتن یک استراتژی تحقیقاتی خوب در خط کسب و کارشان چقدر مهم است.

همانطور که موتورهای جستجو در طول زمان به تکامل خود ادامه می دهند، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) فقط یکی دیگر از خدمات افزودنی نیست که برخی از طراحان وب آزاد به شما ارائه می دهند.

با حجم مناسب داده، ابزار، دانش، مهارت و تجربه، سئو به خودی خود به یک رهبر صنعت تبدیل شده است.

الگوریتم سازگار با موبایل

یک سال پس از «Mobilegeddon»، رویدادی خاص که با راه‌اندازی الگوریتم رتبه‌بندی سازگار با موبایل گوگل مشخص شد، این غول اعلام کرد که به زودی نفوذ خود را افزایش خواهد داد تا سایت‌های سازگار با موبایل بیشتری را به جستجوی تلفن همراه بیاورد.

این تقویت خاص در 12 می 2016 ارائه شد، اگرچه نتیجه به اندازه زمانی که الگوریتم رتبه بندی سازگار با موبایل در ابتدا راه اندازی شد، قابل توجه نبود.

شاخص تقسیم

از آنجایی که جستجوی تلفن همراه سهم جهانی درخواست‌های جستجو را به خود اختصاص می‌دهد، Google در حال برداشتن گام‌های افزایشی برای تبدیل شدن به حامل اول است.

همین نوامبر گذشته، گوگل اعلام کرد که در حال آزمایش یک شاخص موبایل اول است، که اساساً به این معنی است که نسخه موبایلی وب سایت به جای نسخه دسکتاپ معمول، گزینه «پیش‌فرض» برای اهداف طبقه‌بندی در نظر گرفته می‌شود.

مهمترین تاثیر سئو در جذب کاربر و مشتری جدید به سایت شما هست. برای یکبار برای همیشه به سایت خود کاربر جدید وارد کنید.

برای این کار از یک برنامه رایانه ای به نام الگوریتم استفاده می کند.

هیچ کس به طور دقیق نحوه کار این الگوریتم ها را نمی داند ، اما ما حداقل از گوگل شواهدی داریم.

گوگل از بیش از 200 فاکتور رتبه بندی استفاده می کند.

هیچ کس نمی داند که همه این عوامل رتبه بندی چیست ، اما ما برخی از آنها را می دانیم.

در حالی که مفهوم SEO نسبتاً ساده است ، بسیاری از تازه واردان سئو هنوز درباره جزئیات سوالاتی دارند ، از جمله:

چگونه می توانید وب سایت شرکت خود را برای موتورهای جستجو “بهینه” کنید؟

از کجا می دانید چه مدت زمانی را باید صرف سئو کنیم؟

چگونه می توان مشاوره “خوب” سئو و “بد” را تشخیص داد؟

شاید مهمترین جنبه SEO این باشد که شما چگونه می توانید از SEO برای کمک به افزایش بازدید ، هدایت و فروش مرتبط برای تجارت خود استفاده کنید.

پیشنهاد من: حتما مطلب بهینه سازی سایت برای گوگل را بخوانید. مطالب ناگفته در آنجا بیان شده است.

اصول سئو و بهینه سازی موتور جستجو

اصول سئو و بهینه سازی موتور جستجو

آیا تاکنون درباره سلسله مراتب نیازهای مازلو شنیده اید؟ این یک نظریه در روانشناسی است که نیازهای اساسی انسان (مانند هوا ، آب و اکسیژن) را بر نیازهای پیشرفته تر (مانند عزت و وابستگی اجتماعی) مقدم می داند.

این تئوری می گوید شما نمی توانید بدون اطمینان از برآورده شدن نیازهای اولیه ، نیازهای بالا را برآورده کنید.

همانطور که می بینید ، پایه و اساس SEO خوب با اطمینان از دسترسی به خزیدن شروع می شود و سپس از آنجا حرکت می کند.

SEO مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است. به زبان ساده ، این به معنای روند بهینه سازی سایت شما برای افزایش دید آن برای جستجوهای مرتبط است.

هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر ظاهر شوند ، احتمال جلب توجه و جلب نظر مشتریان بالقوه و موجود در تجارت شما بیشتر است.

سئو چگونه کار می کند؟

سئو چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجوگر مانند Google و Bing از ربات ها برای جستجوی صفحات در وب ، جست و خیز از سایتی به سایت دیگر ، جمع آوری اطلاعات مربوط به آن صفحات و نمایه سازی آنها استفاده می کنند.

در مرحله بعدی ، الگوریتم ها صفحات موجود در فهرست را با در نظر گرفتن صدها فاکتور رتبه بندی ، برای تعیین ترتیب صفحاتی که باید در نتایج جستجو برای یک جستجوی مشخص نشان داده شوند ، تجزیه و تحلیل می کنند.

عوامل رتبه بندی جستجو را می توان از جنبه های تجربه کاربر در نظر گرفت.

جدول تناوبی عوامل سئو ، فاکتورها را به شش دسته اصلی و وزن ترتیب می دهد که هر کدام بر اساس ارتباط کلی آنها با SEO است.

به عنوان مثال ، کیفیت محتوا و تحقیق در مورد کلمات کلیدی از عوامل اصلی بهینه سازی محتوا هستند و قابلیت خزندگی و موبایل فرندلی از فاکتورهای مهم در معماری سایت هستند.

الگوریتم های جستجو برای نمایش صفحات مرتبط ، قابل اعتماد و ارائه تجربه جستجوی موثر به کاربران طراحی شده اند.

بهینه سازی سایت و محتوای شما با در نظر گرفتن این عوامل می تواند به شما کمک کند تا صفحات شما در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشند.

برخلاف تبلیغات جستجوی پولی ، شما نمی توانید به موتورهای جستجو پولی پرداخت کنید تا در نتایج جستجوی ارگانیک رتبه بالاتری داشته باشید.

چرا سئو برای بازاریابی مهم است؟

چرا سئو برای بازاریابی مهم است؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یک قسمت اساسی در بازاریابی دیجیتال است.

زیرا افراد هر ساله تریلیون ها جستجو می کنند ، غالباً با هدف کسب اطلاعات در مورد محصولات و خدمات.

جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای مارک ها است و سایر کانال های بازاریابی را تکمیل می کند.

افزایش قرار گرفتن در رتبه بندی نتایج جستجو بالاتر از رقبای شما می تواند تأثیر اساسی در نتیجه ی کسب وکار شما داشته باشد.

چگونه می توان سئو یاد گرفت؟

جدول و گزارش همراه همچنین به بخشهای تحقیق در حال ظهور می پردازد:

  • جستجوی محلی
  • جستجوی تصاویر
  • جستجوی ویدیو
  • جستجوی صوتی

این منابع با هم به شما کمک می کنند تا در مورد سئو اطلاعات کسب کنید و استراتژی خود را برای موفقیت اطلاع دهید.

فهرست موارد مهم موتور جستجوی برای رتبه دادن

فهرست موارد مهم موتور جستجوی برای رتبه دادن

سئو شتاب عوامل رتبه بندی جستجو را با عمق بیشتری توضیح می دهد.

همچنین حاوی نکات و توصیه های کارشناسان سئو در زمینه پیاده سازی آن برای دستیابی به دید بیشتر و رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجوی ارگانیک است.

ما همچنین زیر مجموعه هایی داریم ، از جمله:

  • عمومی
  • محتوا و نوشتن
  • خزنده ها و ربات ها
  • دامنه ها و URL ها
  • محتوای تکراری
  • لینک سازی
  • جستجوی موبایل
  • تغییر مسیرها و جابجایی وب سایت
  • هرزنامه و زامبی پیچ
  • نقشه های سایت و ارسال URL ها
  • عناوین و توضیحات

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند

وقتی چیزی را در Google (یا هر موتور جستجوگر دیگری) جستجو می کنید ، الگوریتم در زمان واقعی کار می کند تا آنچه را که این موتور جستجو بهترین نتیجه می داند به شما ارائه دهد.

به طور خاص ، گوگل شاخص “صدها میلیارد” صفحه را اسکن می کند تا مجموعه ای از نتایج را پیدا کند که بهتر به جستجوی شما پاسخ دهد.

اگرچه Google عملکرد داخلی الگوریتم خود را بر اساس حق ثبت اختراع و داده های ثبت شده از Google عمومی نمی کند ، ما می دانیم که وب سایت ها و صفحات وب بر اساس این دسته بندی می شوند:

ارتباط معنایی سایت

اگر به دنبال “دستورهای شیرینی شکلات” هستید ، نمی خواهید صفحات وب مربوط به لاستیک ماشین را ببینید.

به همین دلیل است که گوگل قبل از هر چیز صفحات نزدیک به کلمه کلیدی شما را جستجو می کند.

با این حال ، Google به سادگی “مرتبط ترین صفحات در بالا” را رتبه بندی نمی کند.

دلیل این امر وجود هزاران صفحه مربوط به هر واژه جستجو است.

بنابراین ، برای مرتب سازی نتایج به منظور بهتر شدن نتایج در بالا ، آنها به سه عنصر دیگر الگوریتم خود اعتماد می کنند:

اعتبار سایت

اقتدار دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: این روش Google برای تعیین صحت و قابل اعتماد بودن یک محتوا است.

سوال این است: Google از کجا می داند یک صفحه قابل اعتماد است؟

آنها بررسی می کنند که چند صفحه دیگر به این صفحه پیوند دارند.

به طور کلی ، هرچه لینک یک صفحه بیشتر باشد ، رتبه آن بالاتر است.

در حقیقت ، توانایی گوگل در اندازه گیری اعتبار در بین پیوندها همان چیزی است که آن را از موتورهای جستجو مانند یاهو ، جدا می کند.

سود آن برای کاربر

محتوا می تواند مرتبط و قابل اعتماد باشد. اما اگر این کار مفید نبود ، گوگل نمی خواست این محتوا در بالای نتایج جستجو قرار گیرد.

در واقع ، گوگل به طور علنی گفته است که بین محتوای “با کیفیت بالا” و “مفید” تفاوت وجود دارد.

به عنوان مثال ، فرض کنید “رژیم غذایی سرخپوشان” را جستجو می کنید. (A)

اولین صفحه ای که روی آن کلیک می کنید ، توسط بهترین متخصص سرخپوشان جهان نوشته شده است. و از آنجا که این صفحه دارای محتوای بسیار باکیفیت است ، بسیاری از افراد آن را به آن پیوند دادند.

با این حال ، محتوا کاملاً حرفه ای تنظیم نشده است. و پر از اصطلاحاتی است که اکثر مردم نمی فهمند.

این را با یافته دیگری مقایسه کنید (B)

نوشته شده توسط کسی با عنوان ” جدیدترین رژیم غذایی سرخپوشان”. و وب سایت آنها به همان اندازه پیوندهای اشاره به آن را ندارد.

با این حال ، محتوای آنها در بخشهای متمایزی سازمان یافته است. به روشی نوشته شده است که هر کسی می تواند آن را درک کند.

خوب ، آن صفحه در “مقیاس علاقه” رتبه بالایی خواهد داشت. اگرچه امتیاز B به اندازه نمره A اعتبار ندارد ، اما همچنان در Google عملکرد خوبی خواهد داشت.
در حقیقت ، ممکن است از نمره A بالاتر باشد.

Google” میزان سودمندی را تا حد زیادی بر اساس “سیگنالهای تجربه کاربر” اندازه گیری می کند.”

نحوه تعامل کاربران با نتایج جستجو

نحوه تعامل کاربران با نتایج جستجو

اگر گوگل ببیند که مردم واقعاً یک نتیجه جستجوی خاص را دوست دارند ، افزایش چشمگیری در رتبه بندی خواهد داشت:

سایت مورد علاقه کاربر بسازید

وب سایتی ایجاد کنید که مردم آن را دوست داشته باشند. موتورهای جستجو برای اندازه گیری نامهای مختلف در وب طراحی شده اند تا بتوانند وب سایتهایی را که مردم بیشتر از همه دوست دارند پیدا کنند. با واقعی ساختن این سیگنال ها و نه ساختگی.

به طور خاص ، وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید موتور جستجو سایت شما را به عنوان بهترین نتیجه کلی جستجو شخص می بیند.

چگونگی تعیین “بهترین” نتیجه به الگوریتمی بستگی دارد که اعتبار ، مرتبط بودن آن سوال ، سرعت بارگیری و موارد دیگر را در نظر بگیرد.

نتایج ارگانیک در مقابل پولی

نتایج ارگانیک در مقابل پولی

صفحات نتایج موتور جستجو به دو قسمت مجزا تقسیم می شوند: نتایج ارگانیک و پولی.

نتایج جستجوی ارگانیک

نتایج جستجوی ارگانیک (طبیعی) نتایج ارگانیک هستند که بر اساس شایستگی و فاکتورهای مهم دیگر رتبه بندی می شوند.

یعنی هیچ راهی برای پرداخت به گوگل یا سایر موتورهای جستجو برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجوی ارگانیک وجود ندارد.

Google نتایج ارگانیک را نسبتاً قابل اعتمادترین وب سایت یا صفحه وب در این زمینه می داند.

نتایج پرداخت شده

نتایج جستجوی پولی تبلیغاتی هستند که در بالا یا پایین نتایج سرچ کاربر ظاهر می شوند.

تبلیغات پولی کاملاً مستقل از لیست های ارگانیک است.

تبلیغ کنندگان با توجه به مبلغی که مایلند برای یک بازدید کننده از مجموعه خاصی از نتایج جستجو بپردازند ، در بخش نتایج پرداختی “رتبه بندی” می شوند.

چرا سئو مهم است؟

چرا سئو مهم است؟

همانطور که مشاهده می کنید ، تقریباً 60٪ از ترافیک وب با جستجوی Google شروع می شود.

اگر از سایر موتورهای جستجوگر معروف (مانند بینگ ، یاهو و یوتیوب) ترافیک جمع کنید ، 70.6٪ از کل بازدیدها از یک موتور جستجو ناشی می شود.

بیایید اهمیت SEO را با یک مثال توضیح دهیم …

اگر فرض کنیم شما یک هتل را اداره می کنید. به طور مثال ماهانه 50،000 نفر به دنبال “اجاره هتل” می گردند.

با توجه به اینکه نتیجه شماره یک در Google حدود 50٪ از کل کلیک ها را به خود اختصاص می دهد ، اگر وب سایت شما در بالای صفحه ظاهر شود ، هر ماه 25000 بازدید کننده است.

حالا چقدر این بازدیدکنندگان با ارزش هستند؟

متوسط تبلیغ کننده برای این عبارت جستجو حدود 0.5 دلار برای هر کلیک هزینه می کند.

این بدان معناست که برای دریافت ترافیک وب 25000 بازدید کننده ، تقریباً معادل 12500 دلار در ماه پرداخت به گوگل است.

این فقط برای آن عبارت جستجو است. اما اگر سایت شما از نظر SEO مناسب است ، می توانید از کلمه کلیدی مختلف هم ورودی و ترافیک ارگانیک داشته باشید.

در آمریکا به طور مثال در صنایع دیگر مانند املاک و مستغلات یا بیمه ، ارزش ترافیک موتور جستجو بسیار بیشتر است.

به عنوان مثال ، تبلیغ کنندگان برای هر کلیک برای عبارت جستجو “قیمت بیمه اتومبیل” بیش از 45 دلار پرداخت می کنند.

مشتریان و کلمات کلیدی

این نوع تحقیقات در مورد مشتری فقط کمک به شما برای ایجاد کالاهایی نیست که افراد می خواهند.

همچنین این یک قسمت بسیار مهم در سئو و بازاریابی محتوا است.

برای دستیابی به موفقیت در سئو ، شما باید در موضوعاتی که مشتریان در جستجوی آنها هستند ، محتوا ایجاد کنید.

مگر اینکه شما بدانید مشتری شما چه کسی است ، درک انواع چیزهایی که آنها به دنبال آن هستند تقریباً غیرممکن است.

جستجوی کلمات کلیدی

در اینجا می توانید کلمات و عبارات دقیق (درخواستهای جستجو توسط کاربران) را در فیلد جستجو تایپ می کنند ، پیدا کنید.

به طور کلی ، کلمات کلیدی به 3 گروه اصلی تقسیم می شوند: کلمات کلیدی نیاز محور – کلمات کلیدی اطلاعات محور – کلمات کلیدی محصول محور.

فرض کنید شما یک سایت دارید که کفش های تنیس را می فروشد.

مجموعه کلمات کلیدی محصول محور مواردی از این قبیل خواهد بود:

ارسال رایگان کفش تنیس

کفش تنیس نایک

کفش تنیس پا

کلمات کلیدی اطلاعاتی محور مواردی هستند که مخاطبان شما به آن علاقه مند خواهند شد ، اگر لزوما به دنبال کفش نباشند:

آموزش سرویس در تنیس

چگونه خطاهای ناخواسته را متوقف کنیم

فرم صحیح بک هند

برای موفقیت در سئو باید صفحات وب سایت خود را در مورد هر نوع کلمات کلیدی بهینه کنید.

نکات کلیدی در مورد تحقیق

وقتی شروع به تایپ کردن چیزی در Google می کنید ، یک سری پیشنهادات جستجو برای شما پیدا می شود.

من توصیه می کنم ایده های کلمات کلیدی خود را در Google بنویسید و هر پیشنهادی را که نشان می دهید یادداشت کنید.

دوم ، کلمات و عبارات را در جواب کلی بنویسید.

این ابزار رایگان برای یافتن کلمات کلیدی اطلاعاتی عالی است.

سوالاتی را که مردم در این باره می پرسند ، به ارمغان می آورد.

در مرحله بعد ، از ابزار تحقیق کلمات کلیدی کیورد پلنر استفاده کنید.

کیورد پلنر می تواند به شما کمک کند تعداد سرچ در جستجوی هر کلمه کلیدی را بدانید و رتبه بندی در صفحه اول گوگل برای این اصطلاح چقدر دشوار است.

آنها می توانند به شما کمک کنند بهترین کلمات کلیدی را از لیست خود انتخاب کنید.

در اینجا چند مورد توصیه می شود بررسی کنید:

SEMRush

KeywordTool.io

Moz Keyword Explorer

کلمات ادز گوگل

کیورد پلنر گوگل

اما بهترین کلمه کلیدی رایگان همه در یک برنامه Google Keyword Planner است.

اگرچه Keyword Planner برای کمک به افراد در کمپین های Google Ads طراحی شده است ، اما همچنان می تواند به شما در یافتن کلمات کلیدی SEO کمک کند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک کلمه کلیدی محصول یا کلمه کلیدی اطلاعاتی را در آن وارد کنید.

سپس داده های مربوط به آن عبارت دقیق (مانند محدوده حجم جستجو) … و لیستی از کلمات کلیدی مرتبط را دریافت خواهید کرد.

اگر می خواهید داده های دقیق تری برای جستجو داشته باشید ، باید یک کمپین Google Ads را اجرا کنید.

همچنین می توانید از یک ابزار شخص ثالث (مانند Ahrefs ، SEMRush و غیره) استفاده کنید که شامل اطلاعات دقیق جستجو باشد.

کلمات کلیدی طولانی بهترین راه بالا اومدن سریع

اگر تازه وارد سئو شدید ، بهتر است روی کلمات کلیدی طولانی تمرکز کنید.

چرا؟

زیرا عبارات طولانی کمتر قابل رقابت هستند.

پس از حرفه ای شدن در سئو ، می توانید کلمات کلیدی رقابتی تری را هدف قرار دهید.

اما وقتی تازه شروع به کار کردید ، بهتر هست از کلمات کلیدی طولانی تر کمک بگیرید.

به عنوان مثال ، هنگامی که وبلاگ سئو خود را راه اندازی کردید ، تقریباً 100٪ محتوایی که قرار داده اید بهتر هست از کلمات کلیدی طولانی و اطلاعاتی ، مانند “چگونه بک لینک با کیفیت بالا دریافت کنیم” کمک بگیرید.

با افزایش اعتبار سایت ، اصطلاحات کوتاه تری را دنبال کنید که رقابتی تر باشند ، مانند “بک لینک”.

محتوای دوستانه سئو

به طور کلی ، هرچه محتوای شما بهتر باشد ، رتبه شما بالاتر خواهد بود.

البته به همین سادگی نیست. اما این یک قانون کلی خوب است که هنگام نوشتن محتوا برای سئو از آن پیروی کنید.

برای صفحات محصول و خدمات محتوا ایجاد کنید

محتوای صفحه محصولات و خدمات باید با کیفیت بالا باقی بماند.

اما این بدان معنا نیست که شما صفحات محصول را همانند پست های وبلاگ پر کنید.

در واقع ، هدف اصلی صفحات محصول شما باید تبدیل مرورگرها به سرنخ و مشتری باشد.

به همین دلیل صفحات محصول شما باید بر روی ویژگی ها و مزایای محصول شما متمرکز شود.

بنابراین هر کسی که به دنبال یک کلمه کلیدی محصول مانند “خرید کرم پودر ملایم” باشد ارزش زیادی از این صفحه دریافت می کند.

محتوای صفحه محصول خود را تا حد امکان مفید کنید. اما فراموش نکنید که تبدیل به خرید باید هدف اصلی شما باشد.

محتوای وبلاگ با کیفیت بالا ایجاد کنید

وقتی اکثر مردم جملاتی مانند “محتوا پادشاه است” می گویند ، آنها در مورد نوع بسیار مفید محتوایی که در وبلاگ ها ارسال می شود صحبت می کنند.

شکی نیست که تولید محتوای عالی می تواند به بهبود رتبه بندی گوگل شما کمک کند.

ما دریافتیم مشاغلی که به طور منظم محتوا ارسال می کنند ، چند برابر بیشتر از کسانی که در بازاریابی محتوای خود تلاش نمی کنند ، بازدید دریافت می کنند.

نمونه هایی از محتوای با کیفیت بالا

اکنون می خواهم نمونه هایی از نوع محتوای باکیفیت و مفید را که در سال 2021 واقعاً خوب کار می کند ، به شما بگوییم.

لیست کامل

لیستهای کامل جایی است که شما لیستی جامع از نکات ، موارد ، تکنیک ها ، دستور العمل ها … یا هر آنچه فکر می کنید را با هم جمع می کنید.

این ارزشمند است. زیرا شما موارد را از منابع مختلف سازماندهی می کنید.

بنابراین به جای اینکه بخواهید یک پست با 20 نکته و یک پست دیگر با 15 نکته بخوانید ، بهتر هست محتوای شما هر آنچه را که لازم دارد در یک صفحه به افراد بدهد.

bit.ly opizo.com v.ht v.gd tinyurl.com gg.gg is.gd

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا