طراحی سایت

5 نکته طراحی وب برای داشتن یک سایت عالی

وقتی صحبت از طراحی وب سایت می شود ، سبک ها و جهات مختلفی وجود دارد که وب سایت شما می تواند به آنها بپردازد. این سایت می تواند از زیبایی تا سرگرم کننده و پر جنب و جوش گرفته تا ظریف و مدرن باشد.

گرچه ظاهر و احساس نهایی شما باید نشان دهنده سبک شخصی ، صنعت و هویت تجاری شما باشد ، برخی قوانین اساسی وجود دارد که همیشه قابل اجرا هستند.

طراحی وب عالی به تجربه و عملکرد کاربر دامن می زند ، در حالی که درک آن در نگاه اول آسان است.

در زیر ما پنج نکته ساده در زمینه طراحی وب سایت را برای کمک به سایت شما موثر و جذاب گردآوری کرده ایم:

نکات طراحی وب برای یک وب سایت برتر

  • صفحه اصلی خود را با کمترین حد و بدون سر و صدا حفظ کنید
  • با در نظر گرفتن سلسله مراتب بصری طراحی شده است
  • محتوای قابل خواندن ایجاد کنید
  • اطمینان حاصل کنید که مرور سایت شما آسان است
  • موبایل دوست باشید

1. صفحه اصلی خود را حداقل و بدون سر و صدا نگه دارید

صفحه اصلی وب سایت شما باید بلافاصله پیام اصلی شما را منتقل کند. به هر حال ، به ندرت هر کلمه ای را در یک وب سایت می خوانیم. در عوض ، ما به سرعت صفحه را اسکن می کنیم ، کلمات کلیدی ، جملات و تصاویر را می خوانیم. با در نظر داشتن این رفتارهای شناخته شده ، بهتر است به جای شمارش کلمات ، به احساسات روی بیاورید.

هنگام یادگیری نحوه طراحی وب سایت ، این نکات ساده در زمینه طراحی وب سایت به شما کمک می کند محتوای خود را تقسیم بندی کرده و یک طراحی صفحه اصلی جذاب ایجاد کنید:

محتوای مهم را بالاتر از موارد ذکر شده نگه دارید: بازدیدکنندگان باید بدون نیاز به پیمایش یا کلیک بر روی هر مکان ، در اسرع وقت بفهمند که وب سایت شما در چه زمینه ای است.

فاصله از محتوای خود: از فضای سفید بین عناصر استفاده کنید. با خالی گذاشتن برخی مناطق ، احساس جادارتر و متعادل تری به طرح خواهید بخشید. در مورد متن ، پاراگراف های کوچک و خوانا بنویسید.

افزودن عکس: ویژگیهای رسانه ای با کیفیت بالا ، مانند عکسهای زیبا ، هنرهای بردار ، یا نمادها ، به عنوان روشهای جایگزین برای انتقال نظر شما ، شگفتی ایجاد می کنند.

فراخوان اقدام را شامل کنید: از خرید تا ثبت نام ، با قرار دادن یک دکمه دعوت به عمل (CTA) در صفحه اصلی سایت خود ، بازدیدکنندگان سایت را به انجام اقدامات مورد نظر خود ترغیب کنید.

5 نکته طراحی وب برای یک سایت عالی

2. با در نظر گرفتن سلسله مراتب بصری طراحی کنید

سلسله مراتب یک اصل مهم در طراحی است که به ارائه محتوای شما به روشی روشن و کارآمد کمک می کند. با استفاده صحیح از سلسله مراتب ، شما می توانید با شروع از مهمترین قسمت ، توجه بازدیدکنندگان سایت را به ترتیب اولویت به برخی از عناصر صفحه معطوف کنید.

اجزای اصلی سلسله مراتب بصری عبارتند از:

اندازه و وزن: مهمترین دارایی های خود ، مانند نام و نشان شرکت خود را با بزرگتر و برجسته تر نشان دادن بصری ، برجسته کنید. خوانندگان تمایل دارند ابتدا به طور طبیعی به سمت عناوین بزرگ و پررنگ گرایش پیدا کنند و پس از آن به متن بندهای کوچکتر می روند.

قرار دادن مورد: از طرح بندی مناسب وب سایت استفاده کنید تا چشم بازدید کنندگان خود را به سمت راست هدایت کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک دکمه مهم برای عمل در وسط صفحه قرار دهید ، یا آرم خود را در هدر قرار دهید.

در مرحله بعد ، برای تمرکز بیشتر رنگ ، کنتراست و فاصله را اعمال کنید ، به آنچه بیشترین توجه را جلب می کند توجه کنید و مطمئن شوید که همیشه مورد نظر است.

برخی از عناصر قدرتمند طراحی وب برای کمک به شما در دستیابی به یک سلسله مراتب بصری قوی ، طرح های روبان یا شبکه هستند ، مانند موارد موجود در گالری Wix Pro. برای ایده ها و الهام بیشتر ، الگوهای سئو شتاب را بررسی کنید.

بیشتر بدانید: راهنمای پیشرفته برای Structured Data

3. محتوای قابل خواندن ایجاد کنید

خوانایی به راحتی تشخیص کلمات ، جملات و عبارات را ارزیابی می کند. وقتی خوانایی سایت شما زیاد باشد ، کاربران می توانند آن را به راحتی اسکن یا مطالعه کنند. به این ترتیب ، کسب اطلاعات آسان می شود.

دستیابی به خوانایی وب سایت نسبتاً آسان است. این قوانین اساسی را امتحان کنید:

کنتراست مهم است: کنتراست کافی بین رنگ متن و رنگ پس زمینه برای خوانایی و همچنین دسترسی وب سایت مهم است. در حالی که به احتمال زیاد طرح رنگ وب سایت شما نمایانگر رنگهای برند شما باشد ، اطمینان حاصل کنید که بین عناصر شما به اندازه کافی کنتراست وجود دارد. برای این کار سعی کنید از یک ابزار آنلاین مانند Contrast Checker استفاده کنید.

اندازه قلم بزرگ: بیشتر مردم برای دیدن قلم های کوچکتر تلاش خواهند کرد. قانون اساسی طراحی وب این است که متن بدن خود را حداقل 16 امتیاز نگه دارید. اینجا مکان خوبی برای شروع است ، اما به خاطر داشته باشید که این تعداد کاملاً به قلم هایی که برای وب سایت خود انتخاب می کنید بستگی دارد.

نوع قلم ها: دنیای چاپ انواع مختلفی از قلم ها را در اختیار ما قرار می دهد. شما می توانید از بین فونت های serif (که در انتهای حروف فونت های قطره ای کوچکی دارند ، مانند:Times New Roman) به sans serif ، که به معنای واقعی کلمه “بدون serif” است ، انتخاب کنید.

فونت های sans serif معمولاً بهترین گزینه برای نوشتارهای طولانی به صورت آنلاین هستند ، مانند مواردی که در حال حاضر می خوانید.

همچنین فونت های نمایشی بسیاری وجود دارد که بیشتر در قسمت تزئینی قرار دارند ، مانند قلم های اسکریپت که به صورت دست نویس به نظر می رسند. اگر می خواهید یکی از این موارد را انتخاب کنید ، اطمینان حاصل کنید که بیش از حد از آن استفاده نکنید ، تا از اثر طاقت فرسا جلوگیری کنید.

تعداد قلم ها را محدود کنید: بیش از سه قلم مختلف در یک وب سایت استفاده نکنید. برخی از پروژه ها ممکن است به مجموعه فونت های دقیق تری نیاز داشته باشند ، اما بسیاری از قلم های مختلف معمولاً آشفته به نظر می رسند و باعث منحرف شدن هویت برند شما می شوند.

استفاده از مضامین متن: برای ایجاد سلسله مراتب روشن ، اطمینان حاصل کنید که محتوای وب سایت نوشته شده شما از نظر اندازه و وزن متفاوت است – از یک عنوان بزرگ تا زیرعنوان های کوچکتر ، تا یک پاراگراف یا متن کوچکتر. این نکته طراحی وب سایت می تواند اطمینان حاصل کند که همیشه چیزی برای جلب توجه خوانندگان وجود دارد.

نکات طراحی وب برای یک وب سایت برتر

4. اطمینان حاصل کنید که سایت شما به راحتی قابل جستجو است

شکستن قالب ممکن است در ذات شما باشد ، اما پیمایش وب سایت محلی برای پیشرو نیست. پس از همه ، شما می خواهید کاربران خود به راحتی آنچه را که دنبال آن هستند پیدا کنند. علاوه بر این ، سایتی با ناوبری قوی به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای شما را فهرست بندی کنند در حالی که تجربه کاربری شما را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد:

آرم خود را به صفحه اصلی پیوند دهید: این نکته طراحی وب سایت یک روش معمول است که بازدیدکنندگان شما انتظار دارند ، با صرفه جویی در چند کلیک ارزشمند. اگر قبلاً آرم نداشتید ، ایجاد آرم شخصی به عنوان بخشی از تلاش های تجاری شما بسیار توصیه می شود.

منوی خود را در نظر بگیرید: خواه یک منوی افقی کلاسیک یا عمودی دیگری انتخاب کنید ، منوی وب سایت شما باید برجسته باشد و یافتن آن آسان باشد. علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که با توجه به اهمیت هر بخش ، سازمان یافته است.

مقداری ناوبری عمودی را معرفی کنید: اگر سایت شما از نوع پیمایش طولانی است ، مانند یک وب سایت یک صفحه ای ، از منوی لنگر استفاده کنید. با یک کلیک ، بینندگان می توانند به سرعت به هر بخشی از سایت بروند. گزینه دیگری که باید در نظر بگیرید دکمه “بازگشت به بالا” است که بازدیدکنندگان را به هرجایی که در سایت شما باشند به بالای صفحه هدایت می کند.

کار بر روی پاورقی: پاورقی وب سایت شما احتمالاً آخرین چیزی است که می توانید در سایت خود مشاهده کنید و بهتر است همه پیوندهای مهم را در آنجا قرار دهید. این ممکن است شامل اطلاعات تماس ، نمادهای شبکه های اجتماعی ، نسخه کوتاه شده از لیست شما یا پیوندهای مرتبط دیگری باشد که بازدید کنندگان ممکن است به آن نیاز داشته باشند.

پیشنهاد ویژه: طراحی صفحه فرود حرفه‌ای

5. موبایل بمانید

تمام بازدیدکنندگان سایت شما ، بدون توجه به اینکه در چه دستگاهی قرار دارند ، باید بتوانند در بهترین حالت از سایت حرفه ای شما لذت ببرند.

همانطور که خود را در موقعیت کاربر قرار می دهید ، با آزمایش هر صفحه ، عملکرد و دکمه کاربر ، نسخه موبایل سایت خود را مرور کنید.

نسخه موبایلی وب سایت شما باید تمیزتر و شلوغتر از نسخه دسکتاپ باشد ، بنابراین کاهش عناصر صفحه و کاهش برخی دارایی ها مانند منو را در نظر بگیرید. همچنین ویژگی های منحصر به فرد موبایل وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود طراحی تلفن همراه خود استفاده کنید.

نکته آخر : یکی از مهمترین نکات طراحی وب سایت در واقع سخت ترین آن است. شعار وب سایت را پیدا کنید! پیدا کردن شعار خوب برای سایت که در ذهن کاربر بماند بسیار مهم هست.

12 نکته اساسی برای بهبود طراحی وب در سال 2022

چگونه وب سایت خود را بهبود بخشم

  1. ما یک برنامه داریم
  2. تصاویر بهم ریخته و اصطلاحات مبهم را حذف کنید
  3. دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را وارد کنید و دنبال کنید
  4. دعوت به عمل را اجرا کنید
  5. از عکس های متناسب با مخاطبان خود استفاده کنید
  6. یک ناوبری ایجاد کنید که کاربران را از طریق سایت شما راهنمایی کند
  7. به بازدیدکنندگان اجازه دهید در صفحه اصلی شما پیمایش کنند
  8. از فضاهای سفید نترسید
  9. موبایل دوست باشید
  10. بر SEO مقالات و محصولات تمرکز کنید
  11. هرگز آزمایش را متوقف نکنید
  12. خطاهای 404 را پیدا و رفع کنید
  13. پیشنهادات بی نظیری ایجاد کنید
  14. برای شخصیت خود محتوا ایجاد کنید

آیا بازدیدکنندگان می توانند در مدت پنج ثانیه از ورود به وب سایت شما ، کار شرکت شما را تشخیص دهند؟ آیا در صورت نیاز کاربران می توانند به راحتی به وبلاگ بروند؟ آیا نمودار قیمت گذاری شما آسان است؟ آیا وب سایت شما نرخ پرش کمی دارد؟

اگر متوجه شدید که به این سوالات “نه” پاسخ می دهید ، زمان آن رسیده است که نگاهی دقیق به نحوه طراحی و بهبود وب سایت خود بیاندازید.

یک وب سایت وقتی دارای طرحی باشد که تجربه کاربر و عملکرد وب سایت شما را پرورش داده و محتوای شما را به طور مناسب تکمیل کند ، واقعاً برتری دارد.

غفلت از این موارد بسیار آسان است ، زیرا تصور می کنید که این به روزرسانی ها حداقل نگرانی در مورد اولویت های وب سایت شما نیستند ، اما یک وب سایت موفق دارای محتوای عملکرد بالا و تجربه کاربری استثنایی است که باید متعادل شود.

آخرین چیزی که می خواهید این است که وقت خود را صرف نوشتن برخی مطالب شگفت انگیز در وبلاگ یا صفحات سرویس خود کنید ، تا فقط به دلیل نقص طراحی ، مشکلات ناوبری ، طرح بندی های گیج کننده یا فرصت های تبدیل از دست نرود.

برای شروع به بهبود طراحی وب خود ، چه چیزی باید بدانید؟

برای شروع به بهبود طراحی وب خود ، چه چیزی باید بدانید؟

برای پاسخ دادن به آن ، در اینجا 12 نکته در وب سایت آورده شده است تا مطمئن شوید که در طراحی مجدد خود در مسیر درست قرار گرفته اید و اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان را پس نخواهید زد.

حتما بخوانید: روش‌های جذب کاربر و مشتری هدف برای سایت

1. برنامه ریزی کنید

اکنون که متوجه شدید سایت شما به بهبودی احتیاج دارد ، وقت آن است که راه خود را تغییر دهید و طرحی را با جزئیات جدید بهینه کنید.

با ترسیم سفر مشتری خود از اولین باری که شخصی به وب سایت شما مراجعه می کند تا لحظه مشتری شدن شروع کنید.

با این کار ، به این فکر کنید که چه صفحاتی را مشاهده می کنند ، چه محتوایی را می خوانند و چه چیزی را نشان می دهید تا تبدیل رخ دهد. درک این موضوع به شما کمک می کند سایتی طراحی کنید که در واقع از طریق کانال فروش به پرورش مشتریان بالقوه کمک کند.

اگر برای جمع آوری این داده ها تلاش می کنید یا CRM ای ندارید که تحقیق در این زمینه را آسان تر می کند ، همیشه می توانید با مشتریان خود مصاحبه کنید. بپرسید آیا می توانید 15-30 دقیقه از وقت آنها را بپرسید و از آنها سوالاتی بپرسید. تا آنجا که ممکن است با افراد مصاحبه کنید اما نیازی به زیاده روی نیست.

در مرحله بعد ، از این داده ها برای ترسیم استراتژی خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند نقاط اصلی لمس وب سایت خود یا مناطقی که کاربران با آنها ارتباط برقرار می کنند را شناسایی کنید.

با استفاده از این نقاط لمسی ، شما باید بتوانید احساسات ، افکار ، اهداف ، نقاط درد و فرصت های مورد نیاز را تشخیص دهید.

شروع نقشه سفر مشتری به شما کمک می کند تا پاسخ این سوالات را ایجاد کنید و طراحی خود را بهتر پیش ببرید.

2. حواس پرتی را از بین ببرید

برخی از عناصر موجود در وب سایت شما ارزش و پیامی را که می خواهید منتقل کنید کم می کند. انیمیشن های پیچیده ، محتوای بسیار طولانی و تصاویر وب سایت “مسدود” فقط چند نمونه است.

با توجه به مخاطبانی که فقط هشت ثانیه طول توجه دارند ، باید در مورد آنچه کاربر در صفحه ای که مشاهده می کند یاد بگیرد واضح باشید و طراحی شما نباید این موضوع را کم کند.

این کار با اطمینان از داشتن رهنمودهای نام تجاری ثابت شروع می شود که می توانید روی آنها کار کنید.

این باید سبک های قلم ، رنگ ها ، تصاویر ، آیکون ها و کاربرد آرم را از هم جدا کند. بدون آن ، برای مارک ها هنگام طراحی صفحات دشوار است. شما به احتمال زیاد شروع به دیدن رنگ های تصادفی ، سبک های مختلف و اندازه قلم هایی می کنید که به نوبه خود می توانند حواس شما را از پیام شما پرت کنند یا باعث ایجاد سردرگمی بصری برای افرادی شوند که سعی در تبدیل آن دارند.

همچنین مهم است که از حرکات یا تعاملات بیش از حد در صفحه جلوگیری کنید. اگر در حال پیمایش در یک صفحه هستید و هر زمان دکمه یا بخشی از آیکون ها را مشاهده می کنید که هرکدام انیمیشن خاص خود را دارند ، ممکن است از خواندن آنچه در صفحه است احساس خستگی و حواس پرتی کنید.

پیشنهاد عالی برای شما: بهینه‌ سازی سایت برای گوگل

هنگام مشاهده سایت ، اولین چیزی که متوجه می شویم رنگها هست.

اول اینکه ، روشی که استفاده می شود مراقب باشید تصمیم گیری در مورد اینکه چشمش به کجا می رود را برای کاربر دشوار نکند.

شما باید بدانید که وقتی کاربران به صفحه می آیند و ترتیب قرار گرفتن آن به صورت طبیعی کجا می خواهد جلب شود.

یک شرکت دیگر در زمینه فناوری اطلاعات که در نگاه اول ، این وب سایت از ظاهر تمیزتر با رنگ های جسورانه کمتر و فضای سفید بیشتر استفاده می کند.

وقتی صحبت از رنگ می شود ، استفاده از 2 رنک برای دکمه های سایت هست. یکی برای کارهای با اولویت پایین یا کارهای قیف متوسط (آبی) و دیگری برای ساخت قیف نهایی (نارنجی). در نتیجه ، چشم من فوراً نارنجی می شود.

استفاده از یک فونت برای انواع حالت روشن ، متوسط ​​یا تاریک مناسب هستند. این یکنواختی ایجاد می کند و باعث می شود همه چیز به خوبی کار کند.

سعی کنید پشت زمینه عکس خودتان یا تصویر مهم را سفید در نظر بگیرید. اینکار حواس پرتی چشم از اطراف تصویر شما را از بین می برد.

جزئیاتی از این دست واقعاً به ایجاد یا شکستن تجربه کلی وب سایت شما کمک می کند و به کاربران شما کمک می کند تا درک بهتری از آنچه می خواهید انجام دهند ، ایجاد کنند و فضای سردرگمی کمتری باقی می گذارد.

تکنیکهای داشتن یک سایت زیبا

3. مدرک اجتماعی را اضافه کنید

اگر وقتی در آمازون هستید مانند اکثر مردم خرید می کنید ، احتمالاً به سمت محصولاتی گرایش پیدا می کنید که اغلب دارای نظرات چهار تا پنج ستاره از افرادی هستند که تجربیات خود را با یک محصول نوشته اند.

با نگاهی به این بررسی ها ، ما به محصولی اعتماد پیدا می کنیم که آنچه را که وعده و نیاز خود را ارائه می دهد ، به نوبه خود انگیزه ما برای خرید آن است.

همین تأثیر در مورد محصول یا خدمات و وب سایت شما اعمال می شود. اگر کاربران نظرات مثبت افراد واقعی را مشاهده کنند ، مطالعات نشان می دهد که مشتریان بالقوه 58٪ بیشتر احتمال دارد محصول شما را خریداری کنند.

اما نظرات مثبت شما چگونه باید از نظر بصری به نظر برسند تا وقتی کاربران آن را می بینند ، به طور موثر این اعتماد را ایجاد کنند؟

خوب ، چند استراتژی وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید. اما ابتدا باید به این فکر کنید که چه نوع مجوز ، متن یا ویدیو را می خواهید. از نظر تجربه، بهترین مدل نظر دادن به صورت توصیفات ویدئویی است. به این دلیل که این رسانه به طور طبیعی توجه کاربر را برای مدت طولانی تری حفظ می کند ، و همچنین یک ارتباط انسانی قوی تر ایجاد می کند که قادر به شنیدن صدا و دیدن چهره افراد واقعی است.

شما همچنین می توانید گواهینامه های متنی داشته باشید که اگر به درستی طراحی و یکپارچه شوند ، همچنان به اعتماد سازی کاربران کمک می کنند.

به جای قرار دادن خودسرانه همه ویدئوها در کنار یکدیگر ، آنها را از هم جدا کرده و با سرصفحه ها و جملات جزئیات نتیجه یا فایده مشتری را که با آن کار کرده ضمیمه کنید.

هر کارت با تصویری از اعضای آن شرکت طراحی شده است که قابل اعتمادتر از این است که فقط از آرم خود استفاده کنید.

اما اگر سایت شما فقط شامل توضیحات متنی و بدون مطالعه موردی است ، جنبه هایی وجود دارد که باید هنگام طراحی به آنها توجه کنید.

به عنوان مثال ، شما نمی توانید ترکیبی از فقط متن و نام و لوگو را قرار دهید. بعید به نظر می رسد که این کاربران به سایت مشا براحتی اعتماد کنند.

توصیفات شامل عکس ها و نام افراد / شرکت ها که این باعث می شود نظرات کاربران در مورد سایت شما واقعی تر و نزدیکتر باشد.

وقتی نوبت به مکانهایی می رسد که گواهی نامه ها را در وب سایت خود بگنجانید ، من همیشه صفحه اصلی ، صفحات خدمات و / یا یک صفحه توصیفی اختصاصی را که در پیمایش خود قرار می دهید توصیه می کنم. هر یک از این صفحات بهترین نقطه تماس برای افرادی است که یا در مورد شرکت شما اطلاعات کسب می کنند و خرید را در نظر می گیرند.

تا زمانی که گواهی نامه ها اصیل باشند ، گواهی نامه ها تجربه وب سایت شما را بهبود می بخشند و اعتماد بالقوه ای را قبل از مشتری شدن در آنها ایجاد می کنند.

چه نکاتی در طراحی وبسایت باید رعایت کنیم

4- اجرای فراخوان ها را به عمل آورید

هنگامی که بازدید کنندگان شما به سایت شما آمدند (به احتمال زیاد از طریق یک وبلاگ یا صفحه اصلی) ، باید آنها را به مکان هایی در وب سایت خود راهنمایی کنید که به آنها کمک می کند تا تبدیل شوند. مردم تنبل هستند ، بنابراین این کار را برای آنها آسان کنید. آنها را به سمت هدف اصلی هدایت کنید تا مجبور نشوند برای یافتن آنچه که به دنبال آن هستند تلاش کنند.

با توجه به این نکته ، یکی از بهترین راه ها برای بهبود طراحی وب شما استفاده از تماس های عملیاتی استراتژیک است که در مناطقی مانند پیمایش بالا سمت راست ، بخش های پایین نیاز به اقدام و در پایین صفحات وب سایت قرار گرفته است.

اما از سفر خریدار غافل نشوید. یک کار ساده در وب سایت شما این است که هر کجا که بروید کاربران خود را با بزرگترین دعوت به عمل سرازیر کنید ، اما اگر کسی تمایلی به خرید ندارد ، احتمالاً هیچ اقدامی انجام نمی دهد.

به عنوان مثال ، اگر آنها در یک وب سایت هستند ، و در مورد مواد مورد استفاده برای ساخت یک کمد سفارشی اطلاعات کسب می کنند ، به احتمال زیاد این فرد هنوز در حال آموزش خود و آگاهی از مشکل خود است. به جای اینکه با یک فراخوان اقدام “با ما تماس بگیرید” کاربر را اذیت کنید ، به آنها راهنمایی کنید تا یک راهنمای جامع در مورد مصالح ساختمانی کابینت سفارشی مشاهده کنند. احتمال تبدیل شدن آنها بیشتر است زیرا این نگرانی فعلی آنهاست.

به طور مثال CTA عنوان “8 دلیل واضحی است که شما به یک طراحی مجدد وب سایت نیاز دارید (اما هنوز نادیده می گیرید)”.

خوانندگانی که به این مقاله دسترسی پیدا می کنند ، احتمالاً طراحی مجدد یک وب سایت را در نظر می گیرند و سعی می کنند که این بهترین تصمیم برای آنها است. بنابراین ، فقط منطقی است که شما به آنها فراخوانی برای عمل نشان دهید که به آنها کمک می کند تا در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنند.

پیشنهاد ما به آنها راهنمای نهایی برای طراحی مجدد وب سایت شما است ، جایی که امیدواریم آنها پاسخ تقریباً همه مواردی را که در یک مکان جستجو می کنند ، پیدا کنند.

این نوع پیشنهادات همچنین از مزیت اعتماد سازی با کاربران برخوردار هستند. اگر اینها برای آموزش آنها کار کنند ، آنها شروع به دیدن شرکت شما به عنوان یک رهبر فکر می کنند ، که باعث می شود آنها در جستجوی خدمات شما احساس راحتی کنند.

5. از تصاویر ذخیره شده صحیح استفاده کنید

ما همیشه توصیه می کنیم از عکاسی اصلی در وب سایت خود استفاده کنید ، اما اگر این یک گزینه نیست ، روش هایی وجود دارد که می توانید برای کمک به انتخاب نوع مناسب تصویر سهام استفاده کنید.

در حالی که تصاویر ذخیره شده باعث صرفه جویی در وقت شما برای تولید تصاویر شخصی شما می شود ، بسیاری از وب سایت ها دارای تصاویری هستند که در کلیشه قرار می گیرند. همچنین متوجه خواهید شد که بسیاری از وب سایت های دیگر ممکن است همین تصاویر را نشان دهند ، که مطمئناً به اعتبار شما کمک نمی کند.

کاربران “به طور ناخودآگاه تجربیات منفی خود را بر روی این تصاویر ذخیره شده نمایش می دهند ، که باعث کاهش اعتماد و اصطکاک به روند تبدیل می شود.”

بنابراین ، هنگام انتخاب عکس های سایت، سعی کنید از این عکس های تکراری دور باشید. اینها تصاویر افرادی است که با لبخندهای اغراق آمیز جشن می گیرند ، گروه هایی که به دوربین نگاه می کنند ، مدیران عامل با لباس ابرقهرمانان ، گروه هایی از افراد متناسب که به هوا می پرند.

نکات حرفه ای در طراحی سایت

آخرین باری که مردم را در این سناریوها در زندگی واقعی دیدید چه زمانی بود؟

در عوض ، به دنبال عکس هایی بگردید که صحنه های واقع گرایانه را در محیط هایی با نور مناسب به تصویر بکشند. اینها می توانند افرادی باشند که در یک دفتر با لباس های گاه به گاه تجاری در یک میز جلسه صحبت می کنند ، افرادی که روی شانه آنها لپ تاپ را تایپ می کنند یا افرادی که روی یک صفحه سفید در یک اتاق باز طراحی می کنند. این انواع صحنه هایی است که دیگران شروع به تشخیص آنها را به عنوان مشروع می دانند. به جای استودیوها ، در تنظیمات زندگی واقعی به دنبال پرتره و عکسهای صریح بگردید.

این به واقع بینانه تر شدن نام تجاری شما کمک می کند و مطمئن شوید تصاویر با آنچه شما هستید مطابقت دارد و محتوای شما توضیح می دهد.

توجه بیشتر به عکاسی به شما کمک می کند برند خود را بهتر نشان دهید و می خواهید دیگران آن را درک کنند.

6. ناوبری سازمان یافته

هنگام طراحی وب سایت خود ، ناوبری مهم است. در اصل این نقشه است که مکان های اساسی بازدیدکنندگان را نشان می دهد. این روش چگونه کاربران می توانند در مناطقی مانند خدمات ، محصولات ، وبلاگ و غیره عمیق تر فرو روند.

هیچ چیز بدتر از سایتی با رابط ناوبری نامنظم یا گیج کننده نیست. شیوه های طراحی ضعیف ، مانند اضافه بار ناوبری ، استفاده از ابر متن مبهم یا گیج کننده ، و عدم سازماندهی می تواند بازدیدکنندگان شما را در یافتن مکانی که می خواهند بروند دشوار کند.

اگر کاربران نتوانند آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند ، دلیلی برای ماندن در سایت شما ندارند. در عوض ، آنها قطعاً فرسوده می شوند و رقیبی را پیدا می کنند که تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

هنگام بهبود عملکرد وب سایت ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان می توانند به راحتی آنچه را که می خواهند پیدا کنند. این ممکن است شامل محتوای ساده ، سلسله مراتب ناوبری و طراحی پاسخگو باشد ، به طوری که تجربه در تلفن همراه تغییر قابل توجهی نمی کند.

ناوبری های مخصوصاً تمیز و سازمان یافته ای از این دست ، به کاربر اطلاع می دهد که شما می خواهید برای مرور وب سایت به راحتی کار کنند و هیچ چیز برای پنهان کردن وجود ندارد. در نتیجه ، کاربران در طول دیدن سایت شما ، به صفحات بیشتری مراجعه می کنند ، که باعث می شود مدت زمانی که در وب سایت شما می گذرانند افزایش یابد.

با یک کلیک ، کاربران باید به راحتی به این مکان ها برسند ، بنابراین مطمئن باشید که یک استراتژی مشابه (بدون بارگذاری بیش از حد ناوبری) را اجرا کنید.

7. به بازدیدکنندگان اجازه دهید در صفحه اصلی شما پیمایش کنند

زمانی بود که ما نگران طولانی شدن صفحات وب سایت خود ، به ویژه صفحه اصلی شما بودیم. این به دلیل ترس از عدم پیمایش کاربران بود ، بنابراین مردم را مجبور کرد سعی کنند آنچه را که می توانند در متداول ترین اندازه صفحه نمایش افراد مشاهده شده در وب سایت خود قرار دهند.

از صفحه اصلی خود برای استفاده خود استفاده کنید.

یک قانون کلی خوب که شامل سه تا پنج بخش است به شما کمک می کند کاربران جدید و تکراری را به مناطق اصلی سایت خود هدایت کنید.

این بخشها باید چه مواردی باشند؟ این لیست می تواند برای همیشه ادامه داشته باشد ، اما یک لیست سریع از مهمترین موارد شامل موارد زیر است:

سایت با ارزش

  • معرفی ویدئو
  • نمای کلی خدمات
  • مشخصات محصول
  • درباره شرکت شما
  • توصيه ها – توصيه ها
  • مطالعات موردی / داستان های موفقیت
  • محتوا

8- از فضاهای سفید نترسید

فضای سفید یک عنصر کلیدی در طراحی است که به شما کمک می کند صفحه را بشکنید و خوانایی را افزایش دهید. فضای سفید به عنوان “فضای منفی” نیز شناخته می شود ، فضای سفید به مناطقی در اطراف آیتم های صفحه خالی و فاقد محتوا یا عناصر بصری اطلاق می شود.

فضای سفید همچنین در روند طراحی و موقعیت یابی عناصر وب سایت نقش مهمی دارد. در حالی که فضای خالی بیشتری می تواند بخشهای جداگانه ای را تعریف کند و چشم را هدایت کند ، فضای خالی کمتری می تواند مواردی را تعریف کند که به دلیل مجاورت قرار است با یکدیگر مرتبط شوند.

فضاهای سفید این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بر روی هر قسمت از صفحه به صورت جزئی تمرکز کنند و به آنها امکان می دهد فوراً ببینند که هر بخش از کجا شروع و پایان می یابد. این می تواند به شما کمک کند تا چشم کاربر را به سمت اطلاعات مهمی مانند دعوت به عمل یا پیشنهاد ارزش هدایت کند.

9. بهینه سازی موبایل یک امر ضروری است

این روزها بسیار مهم است که شما برای بهینه سازی سایت خود برای موبایل وقت بگذارید.

اگر قبلاً نمی دانید ، 80٪ از کاربران اینترنت دارای تلفن هوشمند هستند و “گوگل می گوید 61٪ از کاربران کمتر به سایت موبایلی که در دسترسی به آنها مشکل داشته است باز می گردند و 40٪ به جای آن از سایت رقبا بازدید می کنند”.

این چیزی فراتر از یک پاسخ بصری است. طراحی سایت شما متناسب با نیازها و خواسته های بازدیدکنندگان ضروری است. از خود بپرسید چرا کسی به سایت موبایل من دسترسی پیدا می کند؟ آنها به دنبال چه چیزهایی می گردند؟ آیا تجربه من در حال حاضر به آنها اجازه می دهد این کارها را به راحتی انجام دهند؟

اگر وب سایت شما از بهینه سازی تلفن همراه عقب است ، برخی از وب سایت های عالی که حالت موبایل خبی دارند را بررسی کنید تا درک کنید که چگونه تجربه خوب را برای کاربران خود ایجاد کنید.

10. یافتن قیمت ها را آسان کنید

شما در حال حاضر به دنبال یک محصول یک ابزار مدیریت پروژه جدید برای حل مشکلی هستید که دارید.

شما ساعت گذشته را صرف بررسی برخی از نرم افزارها کرده اید و فکر می کنید سرانجام یکی از نرم افزارهای امیدوار کننده را پیدا کرده اید. با این حساب ، شما اکنون در تلاش هستید قیمت ها را پیدا کنید.

بنابراین شما فقط بر روی صفحه قیمت گذاری کلیک کنید تا به صفحه ای بروید که به شکل زیر است:

در این مرحله ، احتمالاً کمی ناامید خواهید شد. حتی ممکن است از خود بپرسید که آیا این بدان معنی است که گران هستند. به هر حال چه چیزی را می خواهند پنهان کنند؟ چرا زحمت زنگ زدن و پرسیدن است؟

بنابراین اکنون تصمیم گرفتم سایت را ترک کرده و به رقبا نگاه کنم.

اگر سایت شما الگوی مشابهی را دنبال کند یا بدتر از همه ، فاقد صفحه قیمت گذاری باشد ، متوجه خواهید شد که کاربران شما از همین طرز فکر پیروی می کنند.

با این حساب ، بیایید به وب سایتی نگاه کنیم که باعث برجسته شدن قیمت ها در وب سایت آنها شود.

جدول قیمت دارای ویژگی هایی است که در زیر هر ردیف تعبیه شده است ، بنابراین مقایسه هر یک به سادگی خواندن از چپ به راست است. دکمه های سبز استفاده شده در سطوح بعدی همچنین به جلب توجه کسانی که گزینه های مطلوب تری هستند کمک می کند.

برای شروع یک استراتژی عالی قیمت گذاری ، به راهنمایی های ثابت شده نگاهی بیندازید تا راهنمای شما شود.

11. تست و تکرار کنید

وب سایت شما باید بخشی زنده و در حال توسعه در شرکت شما باشد ، نه ساکن. همیشه فرصت برای پیشرفت هست. بهینه سازی مناطق خاص وب سایت شما می تواند به بهبود تبدیل ها ، زمان حضور در صفحه و صفحات در هر بازدید کمک کند ، اما این که کدام یک از راه حل ها می تواند در بهینه سازی وب سایت شما بهترین نتیجه را داشته باشد ، قسمت مشکل است.

اینجاست که اجرای تست های A / B انجام می شود. گرفتن دو شکل مختلف از یک صفحه و آزمایش آنها بر روی یکدیگر می تواند مشخص کند که آیا مناطق خاصی مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می کنند.

در بعضی موارد ، صفحات شما ممکن است عملکرد خوبی داشته باشند ، اما حاوی اطلاعات قدیمی هستند. آزمایش صفحه A / B می تواند به شما نشان دهد که چگونه محتوای صفحه بر مدت زمان جلسه یا تبدیل های بالقوه تأثیر می گذارد.

در موارد دیگر ، ممکن است بخواهید ببینید آیا به روزرسانی های طراحی می توانند بر عملکرد صفحه تأثیر بگذارند. تغییرات ساده مانند رنگ دکمه ها یا هدرها یا روتوش کپی می تواند تفاوت شگفت انگیزی در نرخ تبدیل ایجاد کند.

هر آزمون می تواند داده های متنوعی را مشخص کند که دلیل تعامل کاربران با صفحات به روش های خاص را تعیین می کند.

جزئیات دقیقی که باعث می شود وب سایت شما کار کند

بیشتر اوقات، ما در مورد ایجاد وب سایت هایی صحبت می کنیم که دارای محتوای عالی هستند و تجربه شگفت انگیزی را به کاربران ارائه می دهند و در عین حال تأثیر خوبی دارند.

راستش را بخواهید، کسب‌وکارهای آنلاین قطعاً باید این موارد را به کار ببرند، زیرا کلید کارکرد یک وب‌سایت هستند، اگرچه چیزی که گاهی اوقات در راهنمایی‌های طراحی و ایده‌های جدید گم می‌شود، نابسامانی است.

ممکن است متوجه شوید که گاهی اوقات عکس‌های کشویی کار نمی‌کنند، زیرا اکثر افراد فقط روی اولین نوار لغزنده کلیک می‌کنند.

همچنین، اندازه فونت و رنگ بیش از حد.

همه ما بر خواندن فونت های کم کنتراست و کوچک تاکید داشته ایم.

استفاده از خطوط مشکی در زمینه سفید بسیار منطقی است.

از این گذشته، کتاب‌ها برای مدت طولانی از این فناوری استفاده می‌کنند و برای آنها واقعاً خوب عمل می‌کند. پس چرا آن را در سایت اعمال نمی کنید؟

حقیقت این است که این جزئیات کوچک هستند که بیشترین تأثیر را بر مشتریان هنگام بازدید از وب سایت شما می گذارند.

بنابراین مطمئن شوید که هر پیکسل را بررسی و کاوش کرده اید، تصمیم بگیرید که از کدام فونت ایده آل استفاده کنید و مخاطبان اصلی خود را به خاطر بسپارید.

با وجود همه چیز، نادیده گرفتن جزئیات کوچک می تواند اثرات منفی بر روی سایت شما داشته باشد، که واقعاً آن را به یک گناه کبیره تبدیل می کند.

جمع بندی نهایی

صرف وقت برای پیاده سازی این نکات در وب سایت شما می تواند تغییری اساسی ایجاد کند که می تواند به بهبود عملکرد ، تجربه و نرخ تبدیل مشتری به وب سایت شما کمک کند ، اما اگر برخی از این نکات را در جای خود قرار دهید ، ممکن است پروژه بزرگتری را در نظر بگیرید. در دست انجام است که وب سایت خود را با یک طراحی مجدد به روز می کنید.

اگر مطمئن نیستید که طراحی مجدد وب سایت کاری است که باید انجام دهید ، یا فقط می خواهید از آنچه در پی دارد ایده بگیرید ، من توصیه می کنم این راهنمای نهایی را ذخیره کنید تا همیشه در دسترس شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا