طراحی سایت

پیش بینی های برتر روند طراحی سایت

بسیار دشوار است باور کنیم که ما فصل آخر این دهه را از سال 2019 آغاز کرده ایم. و طی 10 سال گذشته ، شاهد سلطه موبایل و راه اندازی AMP ، AR ، AI ، VI و بسیاری از سیستم عامل های مختلف هستیم.

اما وقتی صحبت از طراحی وب می شود ، ما کجا را احساس و مشاهده می کنیم؟

روندهای طراحی وب ، استفاده از تصاویر سنتی سهام ، طرح های نامتقارن ، طرح های رنگی پررنگ و تصاویر پر جنب و جوش را دیده اند.

سپس وب سایت ها با پیشرفت تکنولوژی هوشمندتر شدند. امسال ، ما انتظار داریم زیبایی و فن آوری را مانند گذشته ادغام کنیم.

چند پیش بینی از روند طراحی وب در سال 2022

نقاشی های سیاه و سفید

رنگ اغلب باعث ایجاد خلق و خو می شود ، برند را تثبیت می کند و بازدیدکنندگان را از طریق یک رابط با استفاده از نشانه های دیداری هدایت می کند.

امسال انتظار داشته باشید که مفاهیم سیاه و سفید پررنگ ایجاد عبارات منحصر به فرد را ببینید.

ترکیب سیاه و سفید کاملاً خیره کننده است. هنگامی که برای تأکید بر علاقه رنگ لهجه را اضافه می کنید ، این اثر یک فراخوان عالی را ایجاد می کند.

تعاملات خرد

تعاملات خرد برای نمایش رویدادی که از کسانی که با آن تعامل دارند دعوت می شود ، استفاده می شود.

این زمانی است که شما یک اقدام ساده در مورد یک برنامه یا وب سایت انجام می دهید که نیاز به پاسخ خاصی نسبت به آن دارد.

هنگام چک کردن در فیس بوک و نماد قرمزی که پیام شما را نشان می دهد نیز به عنوان یک تعامل کوچک به حساب می آید ، همان حالت تازه کردن صفحه توییتر و شنیدن صدای بوق است.

در سال 2019 ، استفاده از تعاملات خرد در اطراف انیمیشن های پیمایشی ، زنگ ها و موارد مشابه با هدف جذب مخاطبان خود در سایت شما متمرکز می شود.

به عنوان مثال ، انیمیشن های پیمایشی نه تنها برای نشان دادن خلاقیت در طراحی وب بصری ایجاد می شوند ، بلکه برای افزایش زمان وب سایت در صفحه و جذابیت نیز ایجاد می شوند.

کاربران تشویق می شوند که برای نمایش خدمات خود به مشتریان ، روی صفحه آرایی پیمایش کنند یا روی آنها کلیک کنند.

با این حال ، استفاده از انیمیشن نباید مشتریان را گیج کند یا هدف شما را از درگیر کردن آنها دور کند.

اگر به درستی انجام شود ، این امر می تواند برای کاربران در تبدیل و فروش بسیار موثر باشد.

محتوای ویدیویی بیشتر

اگرچه محتوای ویدئویی چیز جدیدی نیست ، اما امسال برای تهیه مخاطبان در حال رشد که وقت کافی برای پیمایش در صفحات را ندارند ، از آن بسیار استفاده خواهد شد.

Google همچنین در مورد نتایج مختلف برای صفحه جستجو حاوی محتوای ویدیویی و صفحات وب استاندارد ، تغییراتی ایجاد کرده است.

همین امر وب سایت ها را در اولویت تولید ویدئو قرار داده است تا بتوان آنها را به راحتی جستجو کرد و در عین حال محتوا را به ساده ترین و قابل اشتراک گذاری ارائه داد.

جنبه های حیاتی یک وب سایت موفق در آینده

اگرچه ترجیحات بصری همه متفاوت است، اما تعدادی از اصول کلی وجود دارد که نشان دهنده وب سایت های موفق است.

با پیشرفت وب سایت، مردم با انتظارات بیشتری به سایت شما می آیند.

ناتوانی در برآورده کردن آن انتظارات خاص می تواند کارایی وب سایت شما را به شدت کاهش دهد.

1. محتوای عالی

مردم برای مشاهده محتوای وب سایت شما به آن مراجعه می کنند. ارائه محتوای ارزشمند یکی از مهمترین مسائلی است که صاحبان وب سایت باید به آن توجه کنند.

کیفیت محتوا نقش حیاتی در جذب مشتریان بیشتر و همچنین افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو دارد.

محتوای عالی زمان زیادی می برد، پس حتماً در مرحله برنامه ریزی خود، تمهیدات مناسبی برای تولید محتوا در نظر بگیرید.

2. سهولت استفاده

بسیاری از سایت‌های موجود در شبکه نمی‌توانند نیازهای مشتری را برآورده کنند، زیرا اکثر اوقات مردم نمی‌توانند نحوه استفاده از سایت را درک کنند یا سیستم ناوبری را بسیار پیشرفته و سخت برای رمزگشایی می‌دانند.

برای اطمینان از اینکه کاربران سایت شما را برای استفاده آسان می‌دانند، توصیه می‌شود با چند نفر از افراد جمعیتی مورد نظر خود آزمایش کنید و از آنها بخواهید کارهای ساده‌ای را در سایت شما انجام دهند.

از اینکه نتایج چقدر می تواند موثر باشد شگفت زده خواهید شد که می توانید از آنها برای بهبود ظاهر کلی وب سایت خود استفاده کنید.

3. دسترسی آسان

افراد به روش های مختلف با استفاده از مرورگرها، اتصالات و دستگاه های مختلف به اینترنت دسترسی دارند.

از اتصالات سریع شرکت گرفته تا دستگاه های بلک بری، مرورگرهای گفتاری، آیفون ها، اندروید و بسیاری راه های دیگر. سایت شما باید روی هر پلتفرمی که مردم به آن دسترسی دارند، کارایی داشته باشد.

ایده اصلی “تخریب خوب” است که اساساً به این معنی است که اگرچه یک دستگاه ساده ممکن است نتواند شکوه کامل وب سایت شما را به نمایش بگذارد، اما همچنان باید به روشی محترمانه و آسان نمایش داده شود.

4. استراتژی عالی

یک استراتژی عالی برای بازدهی خوب از پولی که در توسعه سایت شما خرج شده است ضروری است.

قبل از سرمایه گذاری در هر چیزی، مطمئن شوید که دقیقاً می دانید چرا سایت دارید و چه نتایج تجاری را می توانید انتظار داشته باشید.

5. طراحی جذاب

همه می خواهند بهترین وب سایت را داشته باشند. بسیاری از طراحان وب وسواس زیادی نسبت به این ایده پیدا کرده اند، تا حدی به این دلیل که فروش آن سرگرم کننده و در عین حال آسان است.

در حالی که سایت شما باید عالی به نظر برسد، نمای بیرونی تنها بخش کوچکی از تصویر بزرگتر است.

نکته کلیدی این است که اطلاعات جمعیتی هدف خود را بشناسید و طراحی وب سایتی بسازید که به نظر آنها جالب باشد، اما مطمئن شوید که سایر جنبه های ذکر شده در بالا قبلاً بررسی شده است.

6. استراتژی بازاریابی برای اعتبارسنجی سایت شما

فقط داشتن یک وب سایت دیگر کافی نیست. شما باید به طور فعال با تایید و تبلیغ سایت خود ترافیک ایجاد کنید.

راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد مانند؛ تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، بهینه سازی موتورهای جستجو، و همچنین روش های سنتی آفلاین رادیویی، چاپی یا آگهی.

نکته اصلی این است که شما باید یک رویکرد استراتژیک داشته باشید و آن را انجام دهید.

7. دلیل بازگشت

برای برخی از افراد سایت هایی وجود دارند که قرار است فقط یک بار از آنها بازدید کنید. مگر اینکه سایت شما یکی از آن‌ها باشد، به این افراد انگیزه بدهید که برگردند.

اکثر افرادی که در اینترنت گشت و گذار می کنند از وب سایت های زیادی بازدید می کنند که اساساً نمی توانند تمام وب سایت هایی را که بازدید کرده اند به خاطر بسپارند.

سایت شما به ارزش پیشنهادی قانع کننده ای نیاز دارد تا مردم در مورد آن تجدید نظر کنند.

8. از Analytics استفاده کنید

ابزارهای پیشرفته‌ای در سراسر شبکه وجود دارند که می‌توانند تعداد افرادی که از سایت شما بازدید می‌کنند را ردیابی کنند، و می‌توانند همزمان با مراجعه به سایت شما، آنچه را که انجام می‌دهند ارتباط برقرار کنند.

این بازخورد ارزشمندی را ارائه می دهد که می تواند با یادگیری در مورد نقاط خروج و تنگناها، برای بهبود سایت شما استفاده کند.

با بازخورد مبتنی بر استفاده واقعی، سایت شما می تواند برای بهبود اثربخشی آن توسعه یابد.

9. به روز رسانی منظم وب سایت

با گرایش بی پایان به سمت شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی، مشتریان شما منتظر اطلاعات تازه و به روز هستند.

یک وب سایت با طراحی خوب تماماً به دنبال تازه و به روز نگه داشتن صفحات وب تا حد امکان است.

مهمترین اجزای وب سایت شما

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که مهمانان شما پس از ورود به صفحه وب شما ابتدا به کجا نگاه می کنند؟

از لحظه بارگذاری یک صفحه وب حدود 2.6 ثانیه طول می کشد تا چشمان یک فرد توجه خود را بر روی یک مورد خاص متمرکز کند.

از نقطه نظر طراحی، این بدان معنی است که هر آنچه بازدیدکنندگان شما در ابتدا به دنبال آن هستند ، در همان ابتدا قرار دهید.

برداشت های اولیه از صفحه شما بسیار مهم است، از آنجایی که افراد بیشتری از اینترنت برای جستجوی اطلاعات استفاده می کنند، اولین برداشت های کاربر از یک وب سایت می تواند تأثیر زیادی داشته باشد.

همه چیز به این بستگی دارد که مخاطبان سایت شما را مثبت یا نامطلوب درک کنند.

یک مطالعه اخیر نشان داد که 56 درصد از مشتریان اگر طراحی وب سایت خود را عالی ببینند، تمایل بیشتری به خرید اقلام از برندهای خاص دارند.

آن را ساده نگه دارید

یک وب سایت با طراحی خوب و استفاده آسان همیشه موثرتر از یک صفحه درهم و برهم پر از اطلاعات غیر ضروری است.

در صورت امکان، منوی ناوبری سطح بالا را محدود کنید، آنها را واضح نگه دارید و صفحات مرتبط را در زیر آن برگه ها سازماندهی کنید.

جستجوی سایت را به گوشه سمت راست بالای صفحه وب اضافه کنید تا بازدیدکنندگان از آن استفاده کنند تا بتوانند به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

از برخی تصاویر با کیفیت بالا و عمدا قرار داده شده استفاده کنید تا ظاهری حرفه ای به وب سایت خود بدهید.

دسترسی آسان به اطلاعات تماس

اطلاعات تماس شما باید به راحتی قابل مشاهده باشد. در صورت امکان، آن را در بالای صفحه اصلی خود قرار دهید، تا افراد مجبور نباشند به طور جدی آدرس یا شماره تلفن را جستجو کنند، اگر می خواهند با شما تماس بگیرند.

اطمینان از اینکه اطلاعات تماس شما از طریق منوی پیمایش اصلی قابل دسترسی است ممکن است استراتژی خوبی باشد.

مطالعه انجام شده توسط Missouri S&T نشان داد که کاربران وقت خود را صرف جستجوی نمادهای رسانه های اجتماعی و پایین یک وب سایت می کنند.

قرار دادن لینک‌های حساب رسانه‌های اجتماعی خود در سرصفحه و پاورقی صفحه وب، جلب توجه می‌کند و همچنین راهی برای حفظ ارتباط با مشتریانتان خواهد بود.

از بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید

یک عکس ارزش هزار کلمه دارد، مخصوصاً در یک وب سایت. اما این تصویر خاص باید سئو دوستانه باشد تا افراد بتوانند کار شما را به راحتی پیدا کنند.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یکی دیگر از جنبه های جدی طراحی وب سایت است. موتورهای جستجو معمولا صفحه وب شما را از بالا به پایین و از چپ به راست تجزیه و تحلیل می کنند.

موتورهای جستجو احتمالاً تصاویر را انتخاب نمی‌کنند، بنابراین مهم است که عناوین و برچسب‌های جایگزینی قرار دهید که به تصاویر شما امکان می‌دهد بهترین نتایج را نشان دهند.

بهینه سازی موبایل برای صفحه وب شما

این روزها مردم از تلفن های هوشمند و تبلت خود برای وبگردی استفاده می کردند.

مهم تر از همیشه این است که مطمئن شوید که وب سایت شما می تواند هموار در نمایش دسکتاپ و موبایل اجرا شود.

مشتریان در حال حاضر خواستار تجربه دسکتاپ هنگام مرور تلفن های هوشمند و تبلت خود هستند، که دلایل بیشتری برای بهینه سازی وب سایت شما برای تلفن همراه ایجاد می کند.

این ممکن است کلید برقراری ارتباط با این تقاضای بالا باشد. وب سایت هایی با محتوای نامربوط و برگه های ناوبری نامناسب به احتمال زیاد به سایت دیگری منتقل می شوند که می تواند تجربه بهتری را ارائه دهد.

شما به یک سرویس وب سایت نیاز دارید که به طور خودکار همه اینها را به عملکرد اضافه کند، بنابراین می توانید کاملاً روی اداره تجارت خود تمرکز کنید.

اگر نیاز به خدمات طراحی سایت در مازندران دارید می توانید از سایت سئو شتاب بهترین طرحی های سال جدید را درخواست کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا